پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:31:12 - پنجشنبه 18 فروردین 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درجلسه رفع مشکل اراضی طرح جهش مسکن در رابرمطرح شد؛
حداقل ۵هزارنفر در شهرستان رابر فاقد مسکن هستند
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت : حداقل ۵هزارنفردرشهرستان رابر فاقد مسکن ساکن هستند از این رو تمام تلاشمان این است که دردولت سیزدهم مشکل مسکن این افراد را پیگیری و با تأمین زمین مسکن برای این افراد قدری از دغدغه این افراد بکاهیم.

به گزارش “صبح رابر”؛جلسه حل مشکل اراضی درنظرگرفته شده طرح جهش مسکن و واگذاری زمین به اقشارکم درآمد شهرستان رابر با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون معماری و شهرسازی اداره کل، راه وشهرسازی استان و رئیس وکارشناسان اداره راه وشهرسازی رابر، کارشناس امور مسکن اداره کل بنیاد مسکن، رئیس بنیاد مسکن و رئیس منابع طبیعی رابردر محل دفترفرمانداربرگزارشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر، در این جلسه باتبریک ماه رمضان وآرزوی قبولی عبادات بابیان اینکه خداوند متعال درسوره انبیاء می فرماید: حساب مردم نزدیک است، گفت: برای داشتن حساب خوب راهی جز خدمت به خلق الله نداریم.


وی، بااشاره به موضوع مهم تأمین مسکن خصوصاً برای اقشارکم درآمد وجوانان گفت: حداقل ۵هزارنفر درشهرستان رابرفاقد مسکن ساکن هستند از این رو تمام تلاشمان این است که دردولت سیزدهم مشکل مسکن این افراد را پیگیری و با تأمین زمین مسکن برای این افراد قدری از دغدغه این افراد بکاهیم.

امام جمعه رابر، احداث شهرک مسکونی شهید سپهبد سلیمانی ویژه کارکنان معدن مس درآلو رابررا نیازمند همت مسئولین استان وشهرستان خواند و عنوان کرد: ما باید درجهت رفاه کارکنان این معدن زیرساخت های خدماتی لازم را فراهم کنیم.

وی گفت: امیدواریم مصوبه جلسات فقط روی کاغذ نباشد ومردم اثرات این جلسات را ببینند وتصمیماتی که گرفته می شود غبارمحرومیت را از چهره شهرستان بزداید.

حسین آقاملایی فرمانداررابر، نیزدراین جلسه با تبریک ماه مبارک رمضان بااشاره به مشکلات ساکنین فاقدمسکن درشهرستان رابرافزود: ازآنجا که شعاردولت سیزدهم جهش تأمین مسکن با تأمین سالانه یک میلیون مسکن درکشور است باید به تأمین مسکن همشهریان سپهبد شهید سلیمانی دراین طرح نگاه ویژه ای شود.

آقاملایی بابیان اینکه شهرستان رابر، یک شهرستان کم برخورداریست گفت: مشکلات مردم باید بگونه ای توسط مسئولین مربوطه هر حوزه پیگیری شود که فقط طرح مشکل برروی کاغذ نباشد وخروجی کاررا با عمل، شروع کار ودرنهایت بارفع مشکل شیرینی آن را مردم احساس کنند.


وی بابیان اینکه چند زمین برای اجرای پروژه جهش مسکن، درسطح شهربازدید ودرنظرگرفته شده گفت: می طلبد مسئولین راه وشهرسازی استان و شهرستان با همت بلند و پشتکار این اراضی را آماده سازی کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب