















به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ در نشستی مهم و سازنده، احمد کمالی سرپرست فرمانداری شهرستان رابر، با هاشمی، مدیرکل ثبتاسناد و املاک استان کرمان، دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس تفاهمات صورتگرفته، مقرر گردید:
۱. راهاندازی واحد اجرایی اداره کل ثبتاسناد و املاک در شهرستان رابر: این مهم باهدف تسهیل دسترسی مردم شریف شهرستان به خدمات ثبتی و کاهش نیاز به مراجعه به مرکز استان صورت میپذیرد.
۲. تأمین خودروی مورد نیاز: خودروی لازم برای فعالیت این واحد از محل ظرفیتهای موجود شهرستان رابر تأمین خواهد شد.
۳. تأمین فضای استقرار: مکان مناسب برای استقرار این واحد از محل فضاهای در اختیار و مناسب شهرستان رابر اختصاص خواهد یافت.
۴. تأمین نیروی انسانی: نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز این واحد توسط اداره کل ثبتاسناد و املاک استان کرمان تأمین میشود.
۵. تأمین تجهیزات: کلیه تجهیزات اداری و فنی لازم برای شروع به کار و ارائه خدمات مطلوب، توسط اداره کل ثبتاسناد و املاک استان کرمان فراهم خواهد گردید.
سرپرست فرمانداری رابر ضمن قدردانی از نگاه ویژه و همکاری مدیرکل محترم ثبتاسناد و املاک استان کرمان، این تفاهم را گامی بسیار مهم در جهت ارتقای سطح خدماترسانی به مردم شهرستان و تحقق عدالت در دسترسی به خدمات دولتی دانست.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای سریع مفاد این تفاهمنامه، شاهد آغاز به کار هرچه زودتر این واحد در شهرستان رابر باشیم.
این اقدام، نقش بسزایی در تسریع امور ثبتی شهروندان، کاهش هزینهها و صرفهجویی در وقت آنان خواهد داشت و یکی از مطالبات دیرینه مردم منطقه را محقق خواهد ساخت.
انتهای خبر/