پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:40:06 - چهارشنبه 20 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت نیازمند نگاهی عزتمندانه تر به مسائل بین المللی ، داخلی و بخصوص بحث انرژی هسته ای است
منظری توکلی در مورد  برخورد دولت با فناوری هسته ای ابراز داشت : به نظر می رسد دولت تدبیر و امید نیازمند نگاهی عزتمندانه تر به مسائل بین المللی و داخلی و بخصوص بحث انرژی هسته ای است . به گزارش ” صبح رابر “ دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم  بافت و رابر و […]

منظری توکلی در مورد  برخورد دولت با فناوری هسته ای ابراز داشت : به نظر می رسد دولت تدبیر و امید نیازمند نگاهی عزتمندانه تر به مسائل بین المللی و داخلی و بخصوص بحث انرژی هسته ای است .

به گزارش ” صبح رابر “ دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم  بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی درآستانه ۲۰فروردین ماه روزملی فناوری هسته ای درگفتگو با” صبح رابر ” اظهار داشت : همانطور که مستحضرید دنیا امروز به سمت انرژی های پاک حرکت می کند و انرژی های پاک  لازمه توسعه  پایدار در هر کشوری است بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران هم باید به سمت دستیابی به انرژی های پاک حرکت کندتا بتواند نیازهای بخش های مختلف انسانی و صنعت را برآورده کند .

نماینده مردم بافت و رابر و ارزوئیه افزود :  انرژی هسته ای یکی از انرژی های پاکی هست که مستحضرید الان دنیا برنامه ریزی می کند که از این انرژی به نحوه احسن استفاده کند ، دستیابی به تکنولوژی انرژی  هسته ای  یکی از شاخصه های توسعه پایدار در هر کشور  به حساب می آید .

وی تصریح کرد :‌به همت دانشمندان  این مرز و بوم ما به این تکنولوژی استراتژیک دست پیدا کرده ایم و توانستیم به عنوان یکی از کشورهای دارای تکنولوژی  هسته ای در دنیا مطرح شویم .این امر باعث استقلال بیشتر ما وعزت  سربلندی ملت  است .

منظری توکلی در مورد  برخورد دولت با فناوری هسته ای ابراز داشت : به نظر می رسد دولت تدبیر و امید نیازمند نگاهی عزتمندانه تر به مسائل بین المللی و داخلی و بخصوص بحث انرژی هسته ای است .

 وی خاطر نشان کرد :ما امیدواریم که عزت  ملت ایران از سوی دولت تدبیر و امید  بیشتر و بیشتر مورد توجه واقع شود .

انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب