پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:22:09 - شنبه 23 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آرزوی مصطفی سربلندی ملت ایران بود / از همگان می خواهم در هر کاری که هستند جهادی برخورد کنند
مادر شهید احمدی روشن : اینکه در مزاکرات بخواهند بروند تمام دستاورد های انقلاب ما را تمام زحمتی که بچه های ما کشیده اند، همه اینها را بخواهند ببرند آنجا و به نوعی تسلیم دشمن کنند و برگردند مورد پسند نه تنها ما نیست بلکه هیچ ایرانی نمی تواند این را بپذیرد. به گزارش ”صبح […]

مادر شهید احمدی روشن : اینکه در مزاکرات بخواهند بروند تمام دستاورد های انقلاب ما را تمام زحمتی که بچه های ما کشیده اند، همه اینها را بخواهند ببرند آنجا و به نوعی تسلیم دشمن کنند و برگردند مورد پسند نه تنها ما نیست بلکه هیچ ایرانی نمی تواند این را بپذیرد.

به گزارش ”صبح رابر” ، صدیقه سالاریان مادر شهید احمدی روشن در حاشیه ی حضور در گلزار شهدای شهر کرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ” شاخه یاس ” ؛ در رابطه با  قرار داد ژنو  و مذاکرات ایران و ۱+۵ گفت : قرارداد ژنو که دولت مردان اقدام کردند برای مذاکره ، ما هم با مذاکره مخالفتی نداریم ؛ ولی اینکه بخواهند بروند تمام دستاورد های انقلاب ما را تمام زحمتی که بچه های ما کشیده اند، شهیدی که از سال ۴۲ تا به امروز ما دادیم، همه اینها را بخواهند ببرند آنجا و به نوعی تسلیم دشمن کنند و برگردند مورد پسند نه تنها ما نیست بلکه هیچ ایرانی نمی تواند این را بپذیرد.

01

وی ادامه داد : ولی خوب امیدواریم که شانیت مردم ما رو حفظ کنند و زیر بار حرف زور نروند ؛ به قول حضرت امام (ره) زیر حرف  قلدر نروند و به آنان ثابت کنند که ما حرف زور را نخواهیم پذیرفت.

مادر شهید احمدی روشن در رابطه با احساس در لحظه ی تعلیق فنآوری هسته ای گفت : هر کسی برای بدست آوردن هرچیزی یک بهایی می دهد ، ما برای بدست آوردن حق هسته ای ملت بهایی که پرداختیم بهایی خیلی زیادی بوده ؛ یعنی عزیزترین چیزی که داشتیم دادیم.

خانم سالاریان خاطر نشان کرد : خوب زمانی که انسان یک بهایی خیلی سنگینی را مقابل چیزی پرداخت می کند ، وقتی بخواهند آن را بگیرند و یا برای کسی که این بها رو پرداخت کرده بخواهند محدودش کنند و یا بگیرند ، خوب معلوم است که ناراحت میشود.

وی افزود : ما هم تمام زندگیمان را در این راه از دست دادیم ، وقتی ببینیم این کار رو تعلیق کردند، معلوم است ناراحت می شویم.

03

این مادر شهید در رابطه با آرزوی شهید احمدی روشن گفت : آرزوی مصطفی سربلندی ملت ایران بود.

وی در رابطه با اخراج همکاران فرزندش شهید مصطفی احمدی روشن گفت : حقیقتش یک سری جا به جایی هایی صورت گرفته بوده است و با توجه به گفته دکتر صالحی که در  برنامه ثریا که سه چهار شب پیش اعلام کردند، گفتند: از بچه ها دوباره دعوت به همکاری کرده ایم ،حالا من دیگر صحت حرفشان را نمی دانم و دلیل این کار رو هم گفتند شایسته سالاری انجام داده ائیم.

02

مادر شهید احمدی روشن در خصوص نام سال نیز گفت : من برای مردم خودمان در خصوص سخنان مقام معظم رهبری توصیه ای دارم ، برای همه ملت ایران توصیه دارم، همه آنهایی که مدیر هستند و در تمامی بخش های مختلف کار میکنند .، اگر همه در مسیر سربلندی این مملکت بکوشند و واقعا مثل تمام کسانی که جهاد کردند و به شهادت رسیدند ، در کار خودشان جهادی برخورد کنند ، مثل تمام کسانی که در انرژی هسته ای جهادی برخورد کردند، و انرژی هسته ای را در ایران خود کفا کردند.

وی ادامه داد :ما خیلی خیلی از چیزها رو دیگه نیاز نداریم از کشور های دیگه وارد کنیم همین غنی سازی ۲۰ درصد رو می خواستیم که بهمون ندادندو خدومان با روحیه ی جهادی ایجاد کردیم.

سالاریان افزود : از همه مدیران خواهش میکنم نه اینکه توصیه کنم ، خواهش میکنم در هر کاری که هستند جهادی برخورد کنند ،  تا که ان شالله کشور ما به بیگانگان نیازمند ندارد.

رفتار جهادی مدیران یعنی اینکه محافظه کار نباشند، فقط بخاطر خدا کار کنند، مصطفی من همیشه این رامی گفت و هیچ وقت از هیچ چیز و هیچ کس نمی ترسید ، قفط به خاطر رضای خدا کار میکرد و اینکه خدا از او راضی باشد، برایش کافی بود.

04

انتهای پیام / م

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب