پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:29:10 - یکشنبه 28 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح طرح چلچراغ قرآنی در روستای باغوئیه شهرستان رابر
آیئن طرح قرآنی چلچراغ در روستای باغوئیه شهرستان رابر افتتاح شد

به گزارش “ صبح رابر“آیئن طرح چلچراغ در روستای باغوئیه باتوجه به اینکه حجم وسیعی از شبکه های ماهواره ای ضد اسلامی فارسی زبان برای مقابله با نظام جمهوری اسلام راه اندازی شده است و یکی از محور های اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان آسیب زدن به باورهای دینی و اعتقادات مذهبی ایران است در چنین شرایطی توسعه و تقویت جلسات قرآنی می تواند به خنثی کردن این هجمه های شیطانی کمک کند .

طرح چلچراغ

هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان از آموزه های قرآنی است حضرت امام (ره) با تکیه بر همین آموزه ها پرچمدار نهضت بیداری در جهان اسلام شدند و مسلمانان و مستضعفان جهان را در برابر دیکتاتوری مستکبران و صهیونیسم جهانی به خیزش وا داشتند و امروز هم از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی این حرکت الهی که با استعانت از معارف عمیق قرآنی ادامه می دهند .

سلیمانی فرماندار رابر این جلسات طرح چلچراغ تاثیر بسیاری در افکار و فرهنگ مردم دارد و  گفت : اگر می خواهیم جوانان و مردم را در مقابل فرهنگ پوچ غرب واکسینه کنیم باید فضای خانه ، روستا و شهرمان را به تلاوت قرآن مزین کنیم .

 

امام جمعه هنزاء ضمن تشکرو قدر دانی ازمدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت : اقدامات فرهنگی در سطح استان راه اندازی و طرح چلچراغ نیز در شهرستان ها و بخش های استان همچنان آغاز شد.

وی با اشاره به افتتاح طرح چلچراغ در روستای باغوئیه بخش هنزاء شهرستان رابر نیز  گفت : یکی از راههای پیشگیری از آسیب های های اجتماعی که دشمن طراحی کرده است همین برنامه تلاوت قرآن و تدبر در آیات قرآن است .

علیدادی حضور جوانان و مردم را خوب دانست و افزود : همه ما باید تمسک به قرآن بجوییم هم نسبت به تلاوت قرآن آشنایی و آمادگی بیشتری پیدا می کنند و هم توجه در معانی و تدبر در آیات قرآن که یک راه مفیدو روشنی برای آنها خواهد بود .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب