پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:37:01 - سه شنبه 11 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایرانی‌ها ۱۲ تیر ۶۷ را فراموش نمی‌کنند
وزارت خارجه کشورمان در سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با صدور بیانیه‌ای با بازماندگان این حادثه جنایتکارانه آمریکا ابراز همدردی کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد شهدای هواپیمای مسافربری ایران که در دوازده تیرماه سال یکهزار و سیصد وشصت و هفت هدف حمله […]

وزارت خارجه کشورمان در سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با صدور بیانیه‌ای با بازماندگان این حادثه جنایتکارانه آمریکا ابراز همدردی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد شهدای هواپیمای مسافربری ایران که در دوازده تیرماه سال یکهزار و سیصد وشصت و هفت هدف حمله جنایتکارانه نیروهای آمریکایی قرار گرفت، با بازماندگان این اقدام ضدبشری ابراز همدردی کرد.
وزارت امور خارجه در این بیانیه تأکید کرده است: بدون تردید حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه این اقدام غیر انسانی و اعطای مدال به عاملین این جنایت را از یاد نخواهد برد و عاملین آن در پیشگاه وجدان بشری محکوم بوده و مدعیان حمایت از حقوق بشر باید پاسخگوی سکوت در مقابل این اقدام شرارت آمیز و بی اعتنایی به بدیهی ترین ارزش های انسانی باشند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب