پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:35:40 - شنبه 21 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تندیس نماد آزادی در آمریکا یا یک فرشته محجبه کدام؟؟؟!!!!
۴ المان فرشته که هر کدام یک آب نما در دست دارند برای زیباسازی شهر توسط شهرداری شهر بردسیر در میدان اصلی این شهر یعنی ۱۷ شهریور گذاشته شده است که در دیدگاه مردم ایجاد شبه نموده است.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  “آرمان کرمان”؛ متاسفانه شنیدیم و خواندیم که شهرداری بردسیر در میدان ۱۷ شهریور این شهر از ۴ المانی استفاده کرده که به گفته مسئول روابط عمومی شهرداری کرمان برای زیبا سازی شهر در میدان اصلی آن شهر نصب شده است.

سروش خسروی در این رابطه به خبرنگار ما گفت : این ۴ المان ، ۴ فرشته هستند که به اندازه یک متر ساخته شده و فقط برای زیبایی شهر در نظر گرفته شده و چون میدان ۱۷ شهریور میدان اصلی شهر است برای نصب آنان استفاده شده و دیگر هیچ هدفی در کار نبوده است.

وی گفت: متاسفانه دیگران اظهار نظر اشتباهی دارند و اگر از آن به عنوان یک تندیس زن مسیحی یاد می کنند سخت در اشتباه هستند.

وقتی به ایشان گفتیم که حالت آن فرشته ای که شما می گویید و آن مشعلی که در دست دارد همانند نماد آزادی که در کشور آمریکاست می باشد؟

در پاسخ گفت : اصلا چنین چیزی نبوده و این المان در یکی از میادین تهران نیز هست که من با دیدن آن از آنجا سفارش گرفتم .

مسئول روابط عمومی شهرداری بردسیر ادامه داد: آن چیزی که در دست راست المان است مشعل نیست بلکه یک آب نماست که بیشتر در شبها از داخل آن آب می ریزد و حالت بسیار زیبایی دارد.

خسروی همچنین بیان داشت: برای اینکه می خواستیم این فرشته حجاب داشته باشد از سازنده آن خواستیم که با استفاده از یک شال سر او را بپوشاند که به این صورت در آمده است و مخاطبان و تماشاگران را به اشتباه انداخته است.

2

index

حال از دید یک تماشاگر و بیننده:

اولین چیزی که در ذهن انسان نقش می بندد نماد آزادی آمریکاست که آن مجسمه نیز زن است و در دستش یک مشعل قرار دارد و تنها تفاوت آنها این است که این المان همانند یک فرشته ای که بال دارد و محجبه است ولی در دست او یک مشعل قرار دارد که به جای شعله آتش از داخل آن آب می ریزد.

و یکی از دوستان می گوید که در میدان ۱۷ شهریور که نماد شهدای انقلاب است شهرداری می توانست یک تندیس کلی از شهدای آن روز داشته باشد .

ظریفی می گوید از همان کودکی که یادم می آید فرشته ها را نماد حضرت مسیح می دانستیم.

باز دیگری می گوید؛ به جای اینکه در دست او یک مشعل باشد می توانست یک کوزه باشد و یا نماد زیباتر و یا…

و شاید هم تعدادی خیلی راحت از کنار آن بگذرند و چیزی نگویند و یا اصلا به آن توجه نکنند.

این هشداری است برای تمامی مسئولین و شهرداران شهرهای کشور که بدانید مردم فهیم و با شعور ایران اسلامی هر چیزی که مغایرت با دین و مذهب و انقلابشان داشته باشد سریعا عکس العمل نشان می دهند.

متاسفانه باید گفت مسئولین در رابطه با نصب یا ساخت المانها باید توجه خاص داشته باشند و شاید سازنده آن هدفی داشته باشد و یا او نیز بخواهد از دیگر المانها الهام بگیرد که با انقلاب و کشوراسلامی ما مغایرت داشته باشد.

انتهای پیام/

  1. mahdi   شهریور ۲۳, ۱۳۹۴  

    سلام این دو تصویر از زمین تا آسمان با هم فرق دارند .از نماد های فراماسونری هم که نیست. پس چه اشکالی دارد اتفاقا خیلی هم زیباست .

  2. mahdi   شهریور ۲۴, ۱۳۹۴  

    سلام خدمت مدیر سایت شهامت داشته باش ونظراتی که حرف های شما رانقض می کند را هم بذار یادم است هدف این سایت را نقل صحیح اخبار بیان کرده بودید شما که کارتون درسته پس چه مشکلی با نظرات دارید بزارید خواننده خودش تصمیم بگیرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب