پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:31:07 - پنجشنبه 7 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
‌بدون گذرنامه ‌در اربعین خروج از مرز امکانپذیر نیست/قرارگاه ‌اربعین‌ در ناجا مستقر شد‌
جانشین فرماندهی ناجا امنیت حاکم بر کشور را مطلوب اعلام کرد و گفت: قرارگاه مراسم اربعین حسینی در ناجا مستقر شد و هیچ زائری بدون گذرنامه اجازه خروج از کشور را ندارد.

به گزارش”صبح رابر“؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار اسکندر مومنی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری یادواره ۱۱۰ شهید منطقه شمال شهرستان ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان، با اشاره به آخرین وضعیت امنیت کشور و هشدارهای لازم به رانندگان در شرایط جوی حاکم بر کشور، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت امنیت کشور مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه امنیت کامل از صفر مرزی تا عمق شهرها برقرار است، افزود: شرایط امنیتی کشور در هفت ماه امسال نسبت به سال گذشته در تمام شاخص‌ها مطلوب بوده است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه برای مراسم اربعین آماده می‌شویم و قرارگاه اربعین در نیروی انتظامی تشکیل شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است برای مراسم اربعین امسال بیشترین استقبال را در شهرهای شلمچه، مهران و چزابه داشته باشیم.

این مسئول با تاکید براینکه زائران حرم امام حسین (ع) در مراسم اربعین حسینی برای خروج از مرزها باید دارای گذرنامه باشند، گفت: بدون گذرنامه به هیچ زائری مجوز خروج داده نمی‌شود.

مومنی درباره شرایط جوی حاکم در کشور ادامه داد: خوشبختانه بارش باران را در بیشتر شهرهای کشور داریم و در بسیاری از مناطق ممکن است با سیل همراه باشد.

وی با بیان اینکه از سفرهای غیرضروری پرهیز شود، اضافه کرد: از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها جلوگیری و رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

جانشین فرماندهی ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طرح پلیس افتخاری از برنامه‌های ناجا در سال جاری است و برای اجرای آن چه اقداماتی انجام می‌دهید، بیان کرد: برای فراهم کردن بستر مشارکت مردم در ایجاد امنیت، طرح پلیس افتخاری شروع شده و در حال حاضر حدود ۲۰ هزار نفر در این طرح سازماندهی شدند، پیش‌بینی این است تا اوایل سال آینده به ۵۰ هزار پلیس افتخاری در کشور برسند.

مومنی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه منظور از تشکیل قرارگاه سرقت در ناجا چیست و برای کاهش سرقت چه برنامه‌هایی در حال اجرا است، گفت: سرقت طی چند سال اخیر افزایش داشته است؛ با ایجاد برنامه‌های لازم، این روند صعودی کنترل شد که در اوایل سال جاری با کاهش سرقت مواجه بودیم و تا رسیدن به شرایط مطلوب، قرارگاه در ناجا مستقر است.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب