پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:08:52 - شنبه 25 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عصبانیت دشمن نشاندهنده اینکه سپاه به وظیفه خود خوب عمل کرده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر گفت: این همه عصبانیت دشمن نشان از این دارد که سپاه به وظیفه خود خوب عمل کرده است .

به گزارش ” صبح رابر”؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در نماز جمعه این هفته  بخش هنزا رابر ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه خصوصا ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، سپاه پاسداران را به عنوان تاثیر گذار ترین نیروی انقلابی و مردمی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: سپاه از زمان تاسیس تا کنون نقشهای حیاتی و مهمی را در سطوح مختلف بر عهده داشته و از عهده رسالت خود سرافراز بیرون آمده و این موضوع برکسی پوشیده نیست، چه آنجا که در جنگ ۸ ساله در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و چه پس از جنگ در عرصه های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، کمک به دولت، جنگ نرم و … .

IMG_1398 (Copy)

سرگرد پاسدار مصطفی امام بخش تصریح کرد: سپاه نشان داده همواره در خط انقلاب و امام و ولایت بوده و تا تقدیم پرچم این نظام به دست صاحب اصلی آن در این راه استوار خواهد ایستاد .

وی با بیان اینکه چرا امروز سپاه بیش از  سایر ارکان و ارگانها در مرکز ثقل توجه دشمن قرار دارد و دشمن ، سپاه هراسی را در دنیا به را انداخته است عنوان داشت : این نشان از آن دارد که سپاه روی اصول خود محکم و استوار مانده است ، انقلابی بودن و ولایتمداری را حفظ کرده است .

وی ادامه افزود: آنجا  که سپاه در معادلات امنیتی منطقه به مقابله با گروهکهای تروریستی و تکفیری می پردازد و برای حفظ امنیت کشور، جبهه مقابله با دشمنان خون خوار  را هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرزهای ایران برده است سپاه را متهم به ((حمایت از تروریسم بین المللی)) می کنند . آنجا که توان موشکی سپاه به حدی از بازدارندگی رسیده است که هیچ قدرتی فکر حمله نظامی به این سرزمین را نمی کند که اگر بکند سپاه هستی آنان را با خاک یکسان خواهد کرد اینجا سپاه را متهم به ((تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای)) می کنند . آنجا که سپاه دنبال بصیرت افزایی آحاد جامعه است سپاه را متهم به ((دخالت در سیاست )) می کنند.

IMG_1397 (Copy)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر ادامه داد:  این همه عصبانیت دشمن نشان از این دارد که سپاه به وظیفه خود خوب عمل کرده است .

مصطفی امام بخش خاطر نشان کرد:  فرمولی را که امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت به ما یاد داده این است که ببینید هر جا دشمن از دست شما عصبانی باشد بدانید به وظیفه خود خوب عمل کرده اید و آنجا که دشمن از شما تعریف می کند و خوشحال است بدانید به بیراهه رفته اید و امروز جای بسی تاسف است که دشمن از عملکرد برخی افراد و شخصیتها و ارکان خوشحال است و اینها خود را به خواب زده اند .

وی در پایان این اطمینان را به مردم دادند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکای به خدای متعال و اعتقاد به نصرت الهی و تبعیت محض و بی چون و چرا از ولی فقیه و با بالا بردن معنویت  و روحیه شهادت طلبی با تاسی از بزرگ پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ایمان به پشتوانه و توان مردمی با پیشرفتهای همه جانبه سر سوزنی از اصول و آرمانهای خود در پاسداری از این انقلاب کوتاه نیامده و با تمام توان در مقابل دشمنان این انقلاب خواهد ایستاد و در حفظ امنیت این نظام از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب