پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:49:50 - شنبه 25 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رابردرمورد کشتار و آوارگی مسلمانان میانمار
حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه رابر نسبت به کشتار و آوارگی مسلمانان میانمار اظهار تأسف کرده و در بیانیه ای این فاجعه انسانی را محکوم و دور از انسانیت اعلام کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ پیرو جنایات اخیر دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا، از سوی حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه رابر  بیانیه ای به شرح زیر صادر شد.

بسمه تعالی

ابتدائا این مصیبت و فاجعه بزرگ کشتار و نسل کشی وحشیانه مردم مسلمان میانمار را محضر حجت ابن الحسن علیه السلام و بعد از آن به محضر امام و رهبرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان تسلیت عرض می نمایم.

واقعا اگر مسلمان هم نباشیم همان انسانیت ما اجازه چنین واقعه و جنایت بی رحمانه ای را نمی دهد و اگر انسان آزاده و واقع نگر باشد قطعا تاب تحمل آن را ندارد حالا شما ببینید این انسان ، مسلمان هم هست و دیگر جایی برای لبخند و سکوت و آرامش باقی نمی گذارد.مگر می شود؟! می شود چندین هزار انسان در قسمتی از دنیا آن هم مسلمان به آتش و خون و آوارگی کشیده شوند و یک انسان و آن هم مسلمان در این گوشه از دنیا ساکت و آرام و به عبارتی بی خیال باشد؟! حتی یک نفر هم زیاد است و اگر همان یک نفر هم چنین جنایت هولناک و حشتناکی بر او می شد قطعا جا داشت که از انسانیت و مسلمانیت خود شرمسار باشیم.چرا که طبق احادیث و کلام گهربار ائمه معصومین علیهم السلام کشتن یک انسان بی گناه به منزله کشتن تمام انسانهای عالم است.مگر می شود یک مسلمان شاهد کشتن و به خاک و خون کشاندن یک انسان (آن هم مسلمان و هم کیش خود) باشد و سکوت کند و تأثیری در او پدیدار نشود؟!

مسلمانان میانمار هیچ جرم و خطا و گناهی مرتکب نشده اند و حتی با آن زندگانی ساده و بی آلایش خود کمترین مزاحمتی را هم برای دولت آن سرزمین ایجاد نکرده اند.آری آنها مجرمند و تنها جرمشان این است که طبق حقوق بشر و آزادی در انتخاب راه و رسم زندگی ، آیین خود را اسلام انتخاب کرده و طبق آیین اسلام و به عنوان یک مسلمان زندگی می کنند.و به دنبال سعادت اخروی خود قدم برداشته اند و اگر دیگران نمی خواهند مسلمان باشند اختیار با خود آنهاست اما دیگر حق ندارند چنین وحشیانه و بی رحمانه این خانواده های مسلمان و مستضعف را به خاک و خون بکشند.چرا باید جلوی چشم مادری نوجوانانش را بکشند و فرزند نوزاد در آغوشش از تشنگی و گرسنگی بمیرد و تمام دنیا فقط نگاه کند و اگر خیلی این صحنه ها آنها را تکان دهد فقط محکوم می کنند و دیگر هیچ. آتش کشیدن یک انسان!سر بریدن یک انسان!قطع کردن دست و پا و اعضای بدن یک انسان!شکنجه کردن فجیع یک انسان!به دریا غرق کردن یک انسان و … و بلکه هزاران انسان و نه فقط انسان بلکه مسلمان!!! این همه مصیبت و مصیبتی بالاتر از آن سکوت ها و لبخندها و دست دادن های آقایان و سردمداران حقوق بشر و اینک فریاد یاللمهدی و یا حجت ابن الحسن در حنجره های خسته و خشکیده و صدای ورود کاروان خسته و تشنه حسین ابن علی برای حقوق بشر و نجات انسانیت و آزادگی محبوس در قفس حقوق بشر یزیدی و آمریکایی!برای ورود به قربانگاه .و در پایان می گوییم : که ای مهدی موعود و منجی بشریت ، جهان منتظر حسینی دیگر است بیا و با آمدنت آن وعده بزرگ خدای عز و جل که فرمود : « و نرید أن نمن علی الذین استضعفوا فی الارض خلیفه و نجعلهم الوارثین» را نظاره گر باشیم.

انتهای پیام

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب