پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:25:27 - شنبه 3 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درخشش دانش آموزان کرمانی در چهارمین جشنواره کشوری خوارزمی
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش دانش آموزان استان کرمان در چهارمین جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش “صبح رابر“؛  احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در گفتگو با راه آرمان گفت:جشنواره نوجوان خوارزمی در دوره اول متوسطه با هدف ارتقاء دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و کشف خلاقانه مسائل در راستای کیفیت بخشی به امر آموزش برگزار می گردد.

وی افزود: چهارمین مرحله این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی جاری در مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد که دانش آموزان استان کرمان در این مراحل از مسابقات شرکت کردند و بعد از انتخاب دانش آموزان در در مرحله منطقه ای در شهرستان های مربوطه به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، با اشاره به اینکه ۳۰۰ دانش آموز استان کرمان در ۶ محور، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، پژوهش، دست سازه ها، مسابقات آزمایشگاه و بازارچه کارآفرینی به مرحله استانی معرفی شدند، ادامه داد: ۹ دانش آموز در قالب ۶ تیم در این مرحله از مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

اسکندری نسب تصریح کرد: دانش آموز الهه ناز عارف در محور ادبیات از ناحیه یک کرمان و کوثر امیری نسب در محور بازارچه از شهرستان بم موفق به رتبه از اول کشوری در این دوره از مسابقات شدند.

وی، خاطرنشان کرد: دانش آموزان یاسمن پابرجا و الهه سلجوقی در محور مسابقات آزمایشگاهی از شهرستان بافت، امیرعلی رضایی در محور دست سازه ربات تمیز کننده پنل خورشیدی از ناحیه ۲ کرمان موفق به کسب رتبه دوم کشوری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه استان کرمان جزء ۳ استان برتر کشور در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی معرفی شد، اظهار داشت: دانش آموزان سید رضا صمدانی، متین ضیاالدینی و پویا حاتمی در محور زبان انگلیسی از شهرستان زرند رتبه سوم کشوری این دوره از مسابقات را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در بخش همکاران فرهنگی نیز خانم طاهره صدرالدینی از شهرستان بم در رشته کار و فناوری موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب