پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:16:36 - چهارشنبه 8 اسفند 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
من در مسائل سیاسی به طرف کسی نمی‌روم، خط من خط رهبری است / دشمنان به انجام برجام دوم اصرار دارند
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه خط امام و رهبری از یکدیگر جدا نیست، گفت: خط من خط رهبری است.

به گزارش”صبح رابر”؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در همایش رسالت‌های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور اساتید و نخبگان حوزه علمیه در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد، اظهار داشت من در مسائل سیاسی به طرف کسی نمی‌روم و خط من خط رهبری است و آنهایی که می‌گویند ما پیرو خط امام و رهبری هستیم باید بدانند که این دو از یکدیگر جدا نیستند.

وی افزود: کسانی که مدعی خط امام هستند بدانند حمایت از خط امام همان مسیری است که رهبر معظم انقلاب ترسیم می‌کنند و ما باید از آن تبعیت کنیم و خط ایشان خط امام راحل است.

فرمانده سپاه قدس بیان داشت: اگر می‌بینیم دشمنان به برجام اکتفا نمی‌کنند و بر آن اصرار دارند آن است که می‌خواهند از خیزش انقلاب جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت دشمنان به برجام اول اکتفا نکردند و بر انجام برجام دوم اصرار دارند و منظور از برجام دوم این نیست که ما از منطقه برویم بلکه ممکن است در منطقه برای ما نقشی هم تعیین کنند اما آنها می‌خواهند طی فرآیند برجام دوم حرارت جریان‌های اسلامی را در منطقه بخشکانند.

سلیمانی افزود آنان که بر انجام برجام دوم اصرار دارند می‌خواهند ریشه اسلام ناب را که خطر بزرگی برای آنان به شمار می‌رود در منطقه از بین ببرند.

وی افزود: امروز اگر کسی تصور کند که بخواهد برجام دوم را انجام دهد هر چند که با رهبری‌های داعیانه مقام معظم رهبری صورت نمی‌پذیرد اما آنها اهداف بالاتر از آن را دنبال می‌کنند.

به گزارش مهر، فرمانده سپاه قدس، داعش را خطرناک‌ترین حادثه هزار سال اخیر تاریخ اسلام برشمرد و افزود: آنها با ۴ هزار انتحاری در عراق فعالیت کردند و باعث ایجاد و رعب و وحشت در یک ملت شدند که این امر خطرناک‌ترین کار ممکن است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب