پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:36:33 - شنبه 29 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی شاهدِ روباه دُمش می‌شود؛
ترامپ برای تایید دروغ خود درباره پهپاد ایرانی دست به دامن جان بولتون شد!
به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به مناسبت پرتاب آپولو در جمع خبرنگاران حضور داشت، در واکنش به سوال یکی از آنها مبنی بر اینکه ایرانیان ساقط شدن پهپاد خود در حمله دیروز را انکار کرده‌اند، ادعا کرد: نه! شکی در این نیست! […]

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به مناسبت پرتاب آپولو در جمع خبرنگاران حضور داشت، در واکنش به سوال یکی از آنها مبنی بر اینکه ایرانیان ساقط شدن پهپاد خود در حمله دیروز را انکار کرده‌اند، ادعا کرد: نه! شکی در این نیست! نه. ما اونو ساقطش کردیم و این قطعیه! من اینجا پشت میزم در دفتر بیضی نشستم ولی جان بولتون، بله جان بولتون اونجاست، بگو جان!

مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید نیز مدعی شد: هیچ شکی نیست که اون یک پهپاد ایرانی بود که یو اس اس باکسر پایین کشیدش، همونطوری که رئیس‌جمهور نیز دیروز اعلام کرد، تهدیدی برای کارکنان کشتی و خود کشتی بود. برای همین هم کاملا کار درستی بود.

آمریکایی‌ها روز گذشته ادعا کردند کشتی جنگی یو اس اس باکسر بعد از آنکه پهپاد ایرانی با بی‌توجهی به چندین اخطار، خود را به هزار یاردی (نهصد و پانزده متری) این کشتی آمریکایی رسانده بود با شلیکی از سوی کشتی جنگی این کشور ساقط شد.

ایران با پخش تصاویری، این ادعای آمریکا را مردود دانست و بازهم دروغ دیگری از آمریکایی‌ها رو شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب