پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:17:40 - دوشنبه 1 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشریح آخرین وضعیت حجاج کرمانی
رئیس سازمان حج و زیارت آخرین وضعیت حجاج کرمانی را تشریح کرد و گفت: زائرانی که به دلیل مصدومیت نتوانند با پرواز امشب عازم سرزمین وحی شوند، با پرواز‌های فردا اعزام خواهند شد. به گزارش” صبح رابر”  به نقل از فارس، سعید اوحدی که هم‌اکنون در مدینه منوره به سر می‌برد گفت: در حادثه خروج هواپیما […]

رئیس سازمان حج و زیارت آخرین وضعیت حجاج کرمانی را تشریح کرد و گفت: زائرانی که به دلیل مصدومیت نتوانند با پرواز امشب عازم سرزمین وحی شوند، با پرواز‌های فردا اعزام خواهند شد.

به گزارش” صبح رابر”  به نقل از فارس، سعید اوحدی که هم‌اکنون در مدینه منوره به سر می‌برد گفت: در حادثه خروج هواپیما از باند فرودگاه کرمان ۱۱ زائر مصدوم شدند که با انتقال آنها به بیمارستان شهید باهنر کرمان ۶ نفر از زائران به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

وی ادامه داد: پرواز حجاج کرمانی براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود ساعت ۱۵:۳۰ با ۴۲۱ زائر کرمانی عازم مدینه منوره شود که هواپیما هنگام برخاستن از باند فرودگاه دچار نقص فنی شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص آسیب‌دیدگی زائران گفت: هم‌اکنون کار درمانی بر روی ۵ زائر ادامه دارد که اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد این افراد نیز به زودی مرخص می‌شوند.

اوحدی تصریح کرد: البته آسیب‌دیدگی دو نفر از زائران در ناحیه دست و کمر قدری بیشتر است که منتظر تشخیص پزشکان هستیم اما سایر زائران در سالن انتظار فرودگاه منتظر هستند تا پرواز آنها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده پرواز جایگزین در ۲۲:۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

پورشعبان رئیس حج و زیارت استان کرمان گفت: هم‌اکنون مراحل پذیرش زائران در فرودگاه کرمان در حال انجام است و امیدواریم تا ساعت ۲۴ امشب پرواز زائران به سرزمین وحی انجام شود.

انتهای پیام/ن

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب