پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:34:40 - چهارشنبه 16 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار
سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله ( ع) استان کرمان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش”صبح رابر ” سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله ( ع) استان کرمان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.


بسمه تعالی
سلام و صلوات خداوند تبارک و تعالی بر روح شهیدان و امام شهیدان علی الخصوص شهید محمود صارمی و روز خبرنگار برهمه پیروان شهدا وولایت مبارک باد .
لذا در این برهه حساس و سرنوشت ساز توجه شما عزیزان خبرنگار را به نکات ذیل جلب کرده و امیدوارم توشه ای برای ادای تکلیف و وظیفه شما و همه دلدادگان انقلاب اسلامی در عرصه حاضر باشد . 
۱ – تبیین گام دوم انقلاب که بیش از هر زمان برای آگاه سازی ۴۰ ساله گذشته و ۴۰ ساله آینده هر عصری و هر نسلی ضرورت و اهمیت دارد . 
۲ – پردازش ابعاد ۲۴ گانه سیاست های اقتصاد مقاومتی برای مسئولان و مردم که راه برون رفت از همه مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه خواهد بود. 
۳ – به چالش کشیدن شکست های آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث در خلیج فارس
۴ – اقتدار و عزتمندی نهضت های آزادی بخش رمز پیروزی های فلسطین لبنان سوریه عراق و یمن و شکست دولت های وابسته عربستان و امارات را به نحو دقیق پرداختن.
۵ – مطالبه گری از دستگاه قضای برای تسریع در صدور حکم پرونده های مفسدین اقتصادی. 
۶ – مطالبه گری از جریانات قدرت و ثروت که چرا پاسخگوی عملکرد خود نیستند و با آدرس غلط مردم را حیران می کنند.
۷ – پردازش منطقی و هوشمندانه به سبک زندگی اسلامی – ایرانی برای مقابله همه جانبه با فرهنگ و سبک زندگی غربی و لیبرال. 
۸ – دعوت از جوانان و نوجوانان برای حضور گسترده و وسیع در گروه های جهادی و حل مشکلات ومعضلات جامعه با هم افزایی و مهارت آموزی .
۹ – مطالبه گری از مسئولان برای حل مشکلات تورم گرانی بیکاری. آسیب های اجتماعی و رواج همه جانبه رونق تولید اشتغال ازدواج و غیره …. 
۱۰ – انقلابی فکر کردن حرکت کردن و انقلابی ماندن ضرورت ماندگاری در دل ها و قلب هاست.
برادرشما 
سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب