پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:23:04 - دوشنبه 4 شهریور 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر
اصناف یکی از اقشار مهم مبارزه در جنگ اقتصادی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر، گفت: اصناف یکی از اقشار مهم مبارزه در جنگ اقتصادی است.

به گزارش “صبح رابر”، همزمان با چهارم شهریور ماه سالروز شهادت شهید حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف جمعی از مسئولان اتحادیه های اصناف شهرستان به همراه رئیس اتاق اصناف شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر دیدار کردند .


در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید عراقی و روز بسیج اصناف ، ضمن تشکر از این عزیزان ، اصناف را یکی از اقشار مهم مبارزه در جنگ اقتصادی دانست وبه شرایط کنونی جامعه بین الملل و نقش و جایگاه ایران اسلامی در آن پرداخت .
سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش افزود: با درایت رهبری و ایستادگی مردم، دشمن امروز درعرصه های مختلف در مقابل ایران اسلامی شکست های سخت خورده است و لذا در جبهه جنگ اقتصادی تمرکز نموده است.

وی تأکید کرد: وظیفه همگانی به ویژه اصناف که با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در مقابل دشمن بایستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر، اصناف را یکی از مخاطبین اصلی شعار سال مقام معظم رهبری در رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی برشمرد و افزود: همه وظیفه داریم کالای ایرانی را حمایت و تبلیغ کنیم .


وی هم چنین به ظرفیتهای خدادادی شهرستان رابر اشاره و تلاش اصناف را برای سرمایه گذاری جهت استفاده از این ظرفیتها و برون رفت شهرستان از مشکلات اقتصادی خواستار شد .


شایان ذکر است به همین مناسبت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر به همراه رئیس اتاق اصناف شهرستان با مادر شهید هوشنگ سرکوهی از شهدای اصناف دیدار کردند .


انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب