پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:23:39 - جمعه 15 شهریور 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش شیرخوارگان در شهرستان رابر برگزار می شود
همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان‌ رابر برگزار می‌شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) مصادف با نخستین جمعه ماه محرم به یاد کودک شش ماهه اباعبدالله الحسین(ع) در شهر رابر، هنزاء و دهستان سیه بنوئیه برگزار می شود.

در این روز لالایی مادران برای کودکان جامعه پوشیده به سبز، دل فلکیان را می‌شکافد و زخم سربسته زمینیان را بار دیگر از خون جاری می‌سازد تا پیام مظلومیت عاشورایان به گوش جهانیان برسد که در این راستا همزمان با سراسر کشور این مراسم با حضور انبوه مادران و کودکان شیرخواره در شهرستان‌رابر رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است.

آئین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر (ع)، روز جمعه ششم محرم مصادف با ۱۵ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور شیرخوارگان حسینی و مادران آن‌ها با نوای حاج مجید قلندری در دهستان سیه بنوئیه برگزار می‌شود.

طنین نوای مادران عاشورایی در همایش شیرخوارگان حسینی در شهر رابر

مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان رابر همراه با برپایی موکب دختران انقلاب از ساعت ۱۱ صبح در مصلی شهرستان رابر با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج امین مهدی پور و جواد خواجه حسنی برگزار خواهد شد.

همچنین، مراسم شیرخوارگان حسینی در هنزاء از ساعت ۳ عصر در امامزاده سید محمد رضا ابوطالب هنزاء با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج محمد سیوندی برگزار خواهد شد.

این مراسم همه ساله با شور بسیاری در نخستین جمعه ماه محرم برگزار و پیام آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت و مبارزه با کودک‌کشان و مستکبرین این همایش به جهان مخابره می‌شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب