پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:53:57 - جمعه 12 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
گفتمان مقاومت عامل پیروز کننده است/ عملیات نصر من الله هیمنه پوشالی آل سعود را در هم شکست
خطیب جمعه رابرگفت: یمنی ها با عملیات نصر من الله موجودیت، هیمنه و ابهت پوشالی آل سعود را در هم شکستند و برای همیشه آل سعود را به تاریخ منفور و زباله دان ابدیت سپردند.

به گزارش “صبح رابر” امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و  سیاسی  این هفته ، ضمن دعوت به  رعایت  تقوای الهی با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی شجاع و غیور انتظامی در راستای تأمین امنیت مردم تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران  کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان ۵۵۷ شهید نیروی انتظامی دارد افزود:  فعالیت های نیروی انتظامی در جهت ایجاد برقراری نظم، قانون و امنیت بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: همه مردم قدرشناس ایران اسلامی از اعماق دل از زحمات شبانه روزی مجموعه شریف نیروی انتظامی تشکر می کند.

وی با اشاره به  یکی از موضوعات مهم منطقه ای و  بین المللی یادآور شد: حدود پنج سال است یزیدیان زمان با ائتلاف سعودی، مردم مظلوم یمن را مورد تجاوز زمینی، هوایی و تحریم و فشاراقتصادی قرار دادند.

خطیب جمعه رابر با اشاره به  اتفاقاتی که در هفته های اخیر رقم خورد گفت: کفه جنگ به نفع نیروهای انصارالله یمنی سنگینی می‌کند سه حمله بزرگ به تأسیسات نفتی آن هم به پالایشگاه های  بزرگ  نفتی عربستان و سعودی  که آخرین حمله گسترده آنها به  پالایشگاه آرامکو بود.

وی با بیان اینکه پالایشگاه آرامکو پنجاه درصد نفت عربستان سعودی را  تأمین می‌کند گفت: این حمله به پالایشگاه آرامکو باعث قطع نفت و صدور پنجاه درصد به خارج ازکشور عربستان شد این اتفاق جهان را شوکه کرده است.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: در پی حمله انصارالله به آرامکو؛ عربستان به همراه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان دنبال مورد اتهام قرادادن جمهوری اسلامی ایران بودند وهیچ شواهدی بر اثبات این ادعا قابل  ارائه نبود که پس از حمله ارامکو، بلافاصله  انقلابیون یمن مسئولیت حمله را به عهده گرفتند.

 وی افزود: دشمن در جنگ عملیات رسانه ای در مقابل جمهوری اسلامی ایران در این زمینه نیز شکست خورد.

امام جمعه رابر با بیان اینکه پس از حمله موشکی و پهباد ی و تأسیسات نفتی آن هم آرامکو، انصارالله یمن یک حمله  جدیدی را در آغاز هفته گذشته شروع کردند گفت: عملیاتی با شعار «نصرمن الله » بود انقلابیون یمن این عملیات را در نجران  واقع در جنوب عربستان سعودی به راه انداختند.

وی با گزارش کوتاهی ازاین عملیات گفت: سه تیپ نیروهای آل سعود به طور کامل نابود شد صدها دستگاه خودروی نظامی ارتش آل سعود توسط نیروهای یمنی به غنیمت گرفته  شد وهزاران نفر از نیروهای دشمن اعم از فرماندهان، افسران و نیروهای نظامی آل  سعود به اسارت در آمدند.

امام جمعه رابر، عملیات نصر من الله انقلابیون یمن را بسیار حائز اهمیت خواند گفت: عملیات نصر من الله فصل جدیدی در جنگ یمن به وجود آورده است و معادلات آل سعود، آمریکا و امارات را در هم کوبیده است.

وی افزود:  در این عملیات زمینی جلوه جدیدی از توان نظامی نیروهای یمنی به چشم می خورد ونشان دادند سلحشوران یمنی در عرصه جنگ زمینی علاوه بر جنگ  پهبادی و موشکی  حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که آینده این حملات گسترده را آل سعود خبیث شاهد خواهد بود.

خطیب جمعه رابربا تأکید بر اینکه گفتمان مقاومت عامل پیروز کننده است گفت: عملیات نصر من الله درس های بسیاری برای نیروهای مقاومت در جهان دارد از جمله می توان با نیروی ایمان در اوج تحریم،  فقر، بمباران ایستادگی و مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه یمنی ها پنج سال درمحاصره بزرگترین و گسترده ترین  قدرت اقتصادی و نظامی دنیا هستند؛ مقاومت و ایستادگی کردند، گفت: یمنی ها با عملیات نصر من الله  موجودیت و هیمنه و ابهت پوشالی آل سعود را در هم شکستند و برای همیشه  آل سعود را به تاریخ منفور و زباله دان ابدیت سپردند.

خطیب جمعه رابر گفت: اکنون آل سعود و همراهان آن  درشوک و بهت  فرو رفته اند این عملیات نصرمن الله که الحق فتح المبین مقاومت یمن است می تواند سر سلسله عملیات دیگر باشد و فتح قریب مجاهدین  یمن را به زودی رقم خواهد زد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب