پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:56:11 - دوشنبه 4 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صداو سیما استان کرمان مطرح کرد؛
نخستین وظیفه رسانه ایجاد امید در جامعه نسبت به آینده است/ لزوم آرایش رسانه ای واحد در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب
احمد علیرمضانی گفت: در آشوب های اخیر اتاق فکر دست سعودی ها بود و ما بقی همکار او بودند اما ما نیز باید هم سو شده و اتاق فکر تشکیل دهیم و این اثر را خنثی کنیم و در مسائل کلی جامعه هم فکر بوده و آرایش رسانه ای واحد در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

به گزارش ” راه آرمان ” احمد علیرمضانی رئیس صداو سیما استان کرمان صبح امروز در همایش رسالت رسانه در گام دوم انقلاب و اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر گفت: رسانه تعریف عامی است هر کس به هر میزان که مخاطب دارد رسانه است یکی از دلایلی که سلبریتی ها برای جامعه درد سر شده این است که هریک در فضای مجازی صفحه و در فضای مجازی مخاطب دارند از این رو جنبش ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: همه ما از فردی که در روستا به مبنر می رود  تا شبکه هایی که چند صد میلیون مخاطبدادر، رسانه هستیم اما باید دانسکت مه شعاع رسانه ها متفاوت است.

رئیس صداو سیما استان بیان داشت: روابط عمومی ها هر یک رسانه هستند که بایستی شعاع خود را در حد اطلاعات اداره بگنجانند و از ابزار های نوین استفاده کنند و راه پیمایی های اخیر نشان دهنده اطلاع رسانی و بصیرت مردم است.

علیرمضانی تاکید کرد: اولین چیزی که دشمن به آن چشم بسته است مایوس کردن افرادی است که از دستاوردهای انقلاب خبر ندارند از این رو باید دستاوردهای انقلاب اطلاع رسانی شود.

وی اظهار داشت: جمهوری انقلاب اسلامی در شاخص های جهانی موفق بوده است، لذا هدف از اطلاع رسانی دستاوردها بیان رویش ها است از این رو نخستین وظیفه رسانه ایجاد امید در جامعه نسبت به آینده است البته برخی در جامعه القا می کنند که ایران جای ماندن نیست.پ

رئیس صداو سیما استان کرمان عنوان کرد: رسانه ها باید گفتمان سازی کنند اما تا زمانیکه از محتوای بیانیه با خبر نباشیم نمی توانیم دیگران را مطلع کنیم از این رو مردم باید از عمق پیشرفت آینده با خبر باشند و اگر بیانیه گام دوم انقلاب به مطالبه ملی تبدیل شود کار بزرگی کردیم.

علیرمضانی افزود:  در آشوب های اخیر اتاق فکر دست سعودی ها بود و ما بقی همکار او بودند اما ما نیز باید هم سو شده و اتاق فکر تشکیل دهیم و این اثر را خنثی کنیم و در مسائل کلی جامعه هم فکر بوده و آرایش رسانه ای واحد در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب