پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:33:25 - پنجشنبه 30 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمایش اقتدار بسیجیان رابر در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس
مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس با شعار بسیج ۴۰ سال مردم یاری، امنیت و خدمت با حضور ۲ گردان بیت المقدس در اردوگاه شهید احمد سلیمانی برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس با شعار بسیج ۴۰ سال مردم یاری، امنیت و خدمت با حضور ۲ گردان بیت المقدس در اردوگاه شهید احمد سلیمانی برگزار شد.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان رابر در صبحگاه مشترک با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در این هفته مقدس درود می‌فرستیم به روح بنیانگذار انقلاب و  شجره طیبه بسیج که چهل سال  قبل پیش بینی چنین روزهایی برای انقلاب ما ‌کردند و دستورتشکیل بسیج مستضعفان را دادند.

وی افزود: در طول این دوران انقلاب همواره با خطرهای رو برو بوده  و این بسیج مستضعفان و بسیج مردمی توانسته بلاهایی را از مملکت دور کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: بسیج همواره گوش به فرمان ولایت  بوده و به موقع با بصیرت  به فرمان ولایت عمل کرده و صحنه ها ونقشه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

وی با اشاره به وقایع اخیرافزود: افتخار می کنیم در مجموعه سپاه پاسداران و بسیج میلیونی قرار داریم، امروز رعب و وحشتی در دل دشمنان وارد شده؛ دشمنی  که هر روز با ترفند و نقشه ای به فکر ضربه زدن به این انقلاب و نظام است.

امام بخش با اشاره به وقایع سال ۹۶گفت: شبکه های سازمان دهی دشمن را، افرادی  که از فریب خوردگان داخلی در شطرنج دشمن بازی می‌کنند و نقشه های شوم آنها را به صورت  شبکه سازی شده در کشور اجرا می‌کردند درسال ۹۶ دستشان رو شد.

وی ادامه داد: امسال هم  منتظر بستری برای اجرای نقشه های‌شوم خودشان هستند اما این نادان های احمق کور خوانده اند، چرا که  انقلاب ما یک انقلاب مقدس است و یک هدف مقدس را دنبال می کنند.

مصطفی امام بخش عنوان کرد: ما در تمامی طول این دوران دستی را بر روی سر این انقلاب دیدیم،  انقلاب ما داری وحدتی بصیر، آگاه، مؤمن، شجاع  که توانسته نقشه های شوم دشمن را قبل از به بار نشستن؛ خنثی کند.

وی افزود: انقلاب ما با داشتن بسیجیانی مؤمن و مخلص، بصیر و پای کار توانسته نقشه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کند دشمنان ما کور خواندند که با چند فریب خورده داخلی و آتش زدن چندسطل زباله و ساختمان، این انقلاب را با این عظمت سرنگون کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: تا وقتی ما چنین رهبری و بسیجیانی داریم انقلاب ما با قدرت و صلابت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: ما بسیجیان شهرستان رابر در این رزمایش اعلام می‌کنیم تا آخر پای انقلاب و آرمان های انقلاب ایستاده ایم و گوش به فرمان ولی و نائب امام زمان (ع) هستیم که مقام عظمای ولایت فرمان بدهد و ما جان خود را نثارکنیم

امام بخش با اشاره به این رزمایش گفت: هر سال بحث آمادگی رزم گردان ها شهرستان رابر،  دو گردان بیت المقدس را سازماندهی کرده  و در چند مرحله فراخوانی در طول سال آمادگی رزم این بسیجیان حفظ می شود.

وی با بیان هدف از اجرای رزمایش الی بیت المقدس افزود: با اجرای برنامه های رزم شبانه، فراخوانی ها، کلاس های آموزشی و امروز رزمایش این گردان ها در راستای حفظ آمادگی رزم و محک زدن توان بسیجیان است که در همین راستا این رزمایش دو روزه از دیروز آغاز و امروز بعد از مراسم صبحگاه با اجرای عملی رزمایش به پایان می رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر همچنین از حضور مسئولین حاضر و فرماندهان گروهان ها و پایگاه ها در رزمایش نیز قدردانی کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب