پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:53:00 - جمعه 13 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را با فتح قدس پس خواهیم گرفت
خطیب جمعه رابر،با تأکید بر اینکه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را با فتح قدس پس خواهیم گرفت، گفت: انتقام خون پاک حاج قاسم یک مطالبه امت اسلامی است؛ نه ایرانی.

به گزارش “صبح رابر”؛ امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از زیر بناهای مهم اخلاق معاشرات بحث حیاست، حیا تمام نیکی ها را دنبال خود می‌کشد اگر انسان با حیا تربیت شود این حیا خود به خود عفت می‌آورد .
وی افزود: به فرموده رسول نبی اکرم اسلام، هر کس از حیا محروم شود همه سکنات و نفس کشیدن او نیزنکبت می شود.
خطیب جمعه رابر اولین نقطه حیا را چشم خواند و گفت: حیا در نگاه، گفتار و رفتار داشته باشید چرا که نشانه تقوا و عبودیت است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: سردار سرافراز اسلام مالک اشتر ولایت حاج قاسم عزیزتوسط ارتش تروریستی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
وی، با عرض تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بی شک اخلاص و مجاهدت او بارها آرزوی شهادت کرد و به آرزویش نائل گردید.
خطیب جمعه رابر تصریح کرد: او پرورش یافته مکتب امام وسرباز مخلص رهبری بود.
وی ادامه داد: تروریست جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیست باید از این پس کابوس انتقام سخت آن هم از ناحیه مقاومت اسلامی را در زندگی ببیند.


خطیب جمعه رابر، انتقام خون پاک حاج قاسم یک مطالبه امت اسلامی دانست و نه ایرانی، عنوان داشت: بنیانگذار مقاومت در عرصه بین المللی در دوران اخیر حشدالشعبی عراق ، فاطمیون افغانستان ، زینبیون پاکستان ، حزب الله لبنان، انصارالله یمن، سوریه و مقاومت فلسطین و همه آزادی خواهان و عدالت خواهان به دست این سردار عزیز پرورش یافتند؛ تاریخ را برای ما ساخت.
وی افزود: به اندازه عظمت و بزرگی مصیبت فقدان او و یارانش برکات خونشان بیشتر خواهد بود.

خطیب جمعه رابر، با بیان اینکه ریشه فتنه های عراق ، در لبنان رسوا خواهد شد تأکید کرد:دشمنان بدانند مکتب امام ، مقام عظمای ولایت سلیمانی ها دارد به لطف الهی وعنایات امام زمان (عج) دشمن به زودی نتیجه خباثت خود را دریافت خواهد کرد .
وی، سردار سلیمانی را نماد وحدت اسلامی خواند و گفت: خون پاکش افق های جدیدی را برای وحدت بیشترجهان اسلام در پی خواهدگشود.
وی تأکید کرد: انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را با فتح قدس پس خواهیم گرفت.
خطیب جمعه رابر ادامه داد: با ریخته شدن خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جهان بدون آمریکا را تجربه خواهد کرد.

خطیب جمعه رابرگفت: اسرائیل خبیث بداند شهادت سردار مقاومت اسلامی زنگ زمان اسرائیل پلید را زودتراز سال ۲۰۲۵ به صدا آورده است.
وی افزود: شهادت در این ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) و همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه ، نشان از قبولی مجاهدت این سردار حرم اهل بیت(ع) و حضرت زینب کبری (س) است و نشان از اخلاص و توجه او به عزاداری بی بی حضرت زهراست.
امام جمعه رابر، از دیدار جوانان شهرستان رابر در ایام فاطمیه با سردار سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی می خواست با جوانان رابر ی سخنی بگوید وعده ما در ایام فاطمیه امسال قرار بود اما نمی دانستم در فراق سردار مردم شهرستان رابر عزادار باشند.

وی افزود: مراسم راهپیمایی و عزاداری به پاس مجاهدت های این سردار عزیز سپاه بعد از نماز عصر راهپیمایی برگزار می شود.
وی با اشاره به سه روز عزای عمومی کشور، از برگزاری مراسمات در این شهرستان نیز خبر داد که متعاقبا به اطلاع همگی خواهد رسد.
وی همچنین از برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی ، فردا صبح رأس ساعت ۱۰ در مسجد مصلای حضرت زهرا(س) خبر داد .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب