پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:37:47 - پنجشنبه 1 اسفند 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
می آیم به نیابت از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی
مردم زادگاه سردار سلیمانی، با شکوه تر از سال های گذشته عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا شرکتی گسترده دریازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به نیابت از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشند.

به گزارش “صبح رابر”؛ اینجا رابر است، سرزمین دلاورمردی‌ها، مجاهدت‌های خاموش،  عشق و وفاداری به میهن اسلامی. مردم زادگاه سردار سلیمانی  در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی بارها پایبندی خود به نظام و رهبری را ثابت کرده‌ و اجازه نداده‌اند دشمن به اهداف خود دست یابد.

آنان در حمایت از کشور و انقلاب، از هیچ کوششی فروگذار نکرده و هر گاه خطری نظام و وطن شان را تهدید کرده از جان و مال خود مایه گذاشته و به دفاع از میهن اسلامی پرداخته‌اند.

اکنون در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، مردم رابر  بار دیگر حضوری به وسعت ایران را در دوم اسفند به نمایش خواهند گذاشت. تا به دشمنان این آب و خاک نشان دهند همچنان کشورشان را دوست دارند و اجازه دخالت و سوء استفاده بیگانگان را نمی‌دهند.

مردم زادگاه سردار دلها حساسیت شرکت در انتخابات امسال را بهتر از هر زمانی درک کرده و اعلام داشتند ۲ اسفندماه را پرشورتر از سال‌های گذشته برپا می‌کنندچرا که در گام دوم انقلاب  یکی از مصادیق ایران قوی، داشتن مجلس قوی است.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب