پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:43:17 - سه شنبه 6 اسفند 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده منتخب شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه:
تنها راه نجات کشور حرکت درمسیر مکتب شهید سلیمانی است
صمدالله محمدی نماینده منتخب شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه،گفت: معتقدم تنها راه نجات کشور درمسائل مختلف حرکت درمسیر مکتب شهید سلیمانی است، اگر بخواهیم ضعف ها را که بواسطه برخی مسئولین سوء استفاده گربوجود آمده برطرف کنیم بهترین راه انتخاب مکتب شهید سلیمانی است.

به گزارش “صبح رابر”؛ صمدالله محمدی نماینده منتخب شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه، با امام جمعه وفرماندار رابر وجمعی از مسئولین واعضای ستاد انتخاباتی خود دیدار وگفت وگو کرد.

تعیین تکلیف معدن درالوی رابرخواسته بحق مردم این شهرستان است

دراین دیدار امام جمعه رابر با تبریک انتخاب شایسته صمدالله محمدی بعنوان نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه گفت: مجلس یازدهم مجلسی است که حتی اوایل انقلاب هم همچنین نیروهایی را کشور به خود نمی دید،این مجلس شکیل ترین مجلسی است که نمایندگان آن گذشته های خوبی دارندکه در دوران ۸سال دفاع مقدس هم ما چنین مجلسی نداشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بابیان اینکه گرفتاری های زیاد ما نشأت گرفته از بی برنامگی بعضی مسئولین است، افزود: امیددارم مجلس ما همانگونه که انقلابی است عالمانه و علمی مسائل و مشکلات مردم را در رأس امور خود قرار دهند.

وی بااشاره به اینکه صمدالله محمدی یکی از نماینده های انقلابی و از قشر فرهنگیانی که درخدمت انقلاب است، تصریح کرد: این انتخاب هوشیارانه مردم را صمیمانه تبریک عرض می کنم و از دوستان صمدالله محمدی که سه ضلع مثلث درانتخابات بودند چون هر۵نفر صحنه و تنور انتخابات را داغ نگه داشتند که مردم حضور داشته باشند نیز قدردانی می کنم.

امام جمعه رابر در ادامه بابیان اینکه این انتخابات لبخند را برلبان رهبرمعظم انقلاب نشاند از حضور وحمایت همه مردم از نظام جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

وی بیان کرد: این انتخابات با انتخاب فردی از محرومترین شهرستان ها همانند ارزوئیه به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی بعد از۴۰سال انقلاب، عدالت جمهوری اسلامی را به همگان ثابت می کند.

امام جمعه رابر بابیان اینکه ماهمه همگام و همدل با نماینده درجهت پیشرفت شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه حرکت خواهیم کرد گفت: مشکلات وگرفتاری های این سه شهرستان فراتر ازشهرهای دیگر است که امیددارم مشکلات با یک تیم از هرشهرستان بررسی و در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: برای پیشرفت بیشتر این شهرستان ها باید از تک محوری خارج و مشاوره داشته باشید، میدانی مشکلات را بررسی وپیگیری کنید.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهار کرد: نماینده ای که برکرسی مجلس می نشیند باید هر ماه در یک شهرستان از تریبون خطبه های نماز جمعه گزارش عملکرد را به مردم ارجاع دهند.

وی با بیان اینکه نماینده وکیل همه مردم است گفت: هرنماینده باید شفاف بامردم نسبت به طرح ها و لوایح صحبت کند.

امام جمعه رابر بابیان اینکه رقابت از نظر من اکنون تبدیل به رفاقت شده گفت: ما در گام  دوم انقلاب دنبال نماینده انقلابی بودیم و مطمئنیم در مجلس دوازدهم رد صلاحیتی از این برگزیدگان نداریم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش چشمگیر و جهادی، روی گشاده، خادم ملت بودن و پاسخگوی مردم بودن از ویژگی هایی است که باید در وجود یک نماینده نهادینه شده باشد.
امام جمعه رابر درپایان سخنانش تعیین تکلیف معدن درالوی رابر را خواسته بحق مردم رابر عنوان کرد.

گنجینه های معنوی شهرستان رابر فراموش شده است

محمدی نماینده منتخب مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مردم پای صندوق های رای گفت: اولین بار از شهرستان رابر برنامه های کاری خود را آغاز کردم چون شهرستان رابر بنا به دلایل متعدد دارایی ها معنوی، پیشینه، شهدای گمنام، شهر سردار دلها و رزمندگان دفاع مقدس ومردم نجیبی است که درعرصه های مختلف فعالیت های زیادی برای انقلاب ونظام کرده اند.

صمدالله محمدی با بیان اینکه پیروز واقعی انتخابات مردم هستندگفت: فرصتی فراهم شده که ما هم امتحان شویم و از تاریخ گذشته درس بگیریم و در مسیر دین و راه شهدا خدمتگزار واقعی باشیم.

وی بابیان اینکه معتقدم تنها راه نجات کشور درمسائل مختلف حرکت درمسیر مکتب شهید سلیمانی است گفت:اگر بخواهیم ضعف ها را که بواسطه برخی مسئولین سوء استفاده گربوجود آمده برطرف کنیم بهترین راه انتخاب مکتب شهید سلیمانی است.

این نماینده منتخب، افزود: با اعتقاد کامل نه شعار می گویم که شهرستان رابر درحوزه های مذهبی، فرهنگی، معادن، گردشگری گنجینه های معنوی قوی دارد.

محمدی ادامه داد: گنجینه های معنوی شهرستان رابر فراموش شده  از جمله دومین روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان را در رابر داریم و اگر براساس جمعیت محاسبه کنید اقتدار وشهادت طلبی مردم رابر درتاریخ بی نظیر است که مورد غفلت واقع شده است.
وی بااشاره به اینکه چرا راهیان نور نباید از ظرفیت مقبره شهدای گنجان استفاده کند وزادگاه سردار دلها به عنوان یک ظرفیت جهانی متعلق به رابراست گفت: امروز زادگاه شهید سلیمانی را می توانیم به دنیا معرفی کنیم و یقین دارم مردم دنیا خصوصاً جهان اسلام علاقمندند زادگاه شهید سلیمانی را ببینند.

محمدی با اشاره به ظرفیت های گردشگری تخت سرتشتک، دره اسکر،عشق آباد، چشمه عروس ، طبیعت بکر رابر و… گفت: زادگاه شهید سلیمانی می تواند حوزه فرهنگی وگردشگری رابر را بیمه کند و از آنجا که هر گردشگر با اسم زادگاه سردار سلیمانی وارد این شهر می شود انگیزه اجتماعی وخدایی، دینی ومقاومت است جلو ورود فرهنگ های غلط را به این شهرستان می گیرد.

وی اظهار کرد: امروز ما به معنای واقعی می توانیم ازاین ظرفیت فرهنگی استفاده ویک پایگاه معنوی درقنات ملک باشد وهمچنین قبور پدرومادر سپهبد شهید سلیمانی نیز می تواند نقطه عطفی درتاریخ گردشگری مذهبی در دنیا باشد.

محمدی با اشاره به اینکه طی این چندروز دوجلسه کاری مهم درحوزه آموزش وپرورش وساخت مدارس و همچنین مشکل معدن درآلوی رابر با صاحب‌نظران داشته است گفت: ما تعهد اخلاقی گرفتیم ظرف یکسال درجایگاهی که حق ماست برسیم.

وی افزود: در جلسه ای که در ارتباط با درآلو داشتیم مقررشده ازاین مکان بازدید داشته باشیم و کارگروه معدن کارش را شروع کرده است.

محمدی بابیان اینکه خرد جمعی و وحدت در بسیاری از مواقع کارگشاست گفت: اگر ما تا دیروز با دوستانمان رقابت داشتیم سعی به معرفی خود داشته باشیم ولی از امروز معتقدیم نیروهای انقلاب باید باهم و دست در دست هم برای آبادانی منطقه بکوشند و می خواهیم بحث انقلابی گری ومکتب شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

باید به دعواهای سیاسی پایان دهیم

وی با اشاره به اینکه نماینده زادگاه سردار سلیمانی شدن را افتخاری بزرگ برای خود می دانم گفت: تمام تلاش خود را برای زدودن محرومیت ازچهره این سه شهرستان به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: باهمه گروه ها نشست خواهیم داشت تا از فرصت ها نهایت استفاده شود و ما با همه هستیم تا زمانی که بامردم و برای مردم باشند.

محمدی خاطر نشان کرد: خط قرمز ما ولایت ورهبری است تامزه یک مجلس انقلابی را پای دندان مردم بنشانیم.

وی بابیان اینکه تنها راه پیشرفت وحدت است گفت: انتظارمان همراهی افشارمختلف است وباید به دعواهای سیاسی پایان بدهیم.

فرماندار رابر نیز دراین جلسه با قدردانی از حضور مردم درانتخابات وتبریک انتخاب اصلح گفت: قطعا محمدی شاخص هایی داشت که خداوند دلهارا به سوی او متبلور کرد.

امیرحیدری درادامه بابیان اینکه ۱۶سال در جنوب در پست های مختلف کارکرده ام افزود: به جرات می توانم بگویم شهرستان رابر ازهمه شهرستانهای استان عقب مانده تر است.

وی ادامه داد: به زودی باحضور نماینده منتخب شهرستان های بافت ، رابر و ارز.ئیه درشورای اداری گزارشی از وضعیت زیرساخت های شهرستان ارائه خواهدشد.

فرماندار رابر باا شاره به اینکه طی تلاش های صورت گرفته با رایزنی هایی که با دفترمناطق محروم داشتیم بخش هنزاء جزء مناطق محروم قرار گرفت گفت: امیدواریم بتوانیم با پیگیری های مجدد کل شهرستانهای رابر وارزوییه را جز مناطق محروم معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: همه دوستان وکسانی که دلشان برای پیشرفت منطقه می تپدپای کار آیند و دست به دست هم دهیم تا بتوانیم شهرستانی درخور شان مردمان و بزرگان این دیار در سایه وحدت کامل به دور از مسائل حاشیه ای و سیاسی بسازیم.

امیر حیدری، نتیجه همدلی و وحدت را باحضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر و نماینده منتخب مردم آبادانی وپیشرفت این منطقه عنوان کرد وافزود: امیدواریم درسایه وحدت وآرامش این منطقه به توسعه برسد.

فرماندار رابر درادامه سخنانش با اشاره به اینکه نرخ رشد جمعیت درشهرستان رابر ۶دهم است گفت: عدم توسعه یافتگی و درگیری های سیاسی به مهاجرت مردم این شهرستان منجرشده است.

شایان ذکر است؛ صمدالله محمدی نماینده منتخب شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه، در سفریک روزه خود به شهرستان رابرضمن ادای احترام به به مقام شامخ شهیدان دومین روستای نمونه شهیدپرور کشوری گنجان، شهدای گمنام رابر و شهدای قنات ملک و پدرو مادرسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از روند ساخت مقبره گلزار شهدای گمنام بازید کرد و با جمعی از مردم روستای قنات ملک دیدار نمود.

دن درالوی رابرخواسته بحق مردم این شهرستان است

دراین دیدار امام جمعه رابر با تبریک انتخاب شایسته صمدالله محمدی بعنوان نماینده شهرستانهایبافت، رابر و ارزوئیه گفت: مجلس یازدهم مجلسی است که حتی اوایل انقلاب هم همچنین نیروهایی را کشور به خود نمی دید.


حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: این مجلس شکیل ترین مجلسی است که نمایندگان آن گذشته های خوبی دارندکه دردوران ۸سال دفاع مقدس هم ما چنین مجلسی نداشتیم.
وی بابیان اینکه گرفتاری های زیاد ما نشأت گرفته از بی برنامگی بعضی مسئولین است، گفت: امیددارم مجلس ماهمانگونه که انقلابی است عالمانه وعلمی مسائل ومشکلات مردم را در رأس امور خود قرار دهند.


وی بااشاره به اینکه صمدالله محمدی یکی از نماینده های انقلابی وازقشر فرهنگیانی که درخدمت انقلاب بوده تصریح کرد: این انتخاب هوشیارانه مردم را صمیمانه تبریک عرض می کنم و از دوستان صمدالله محمدی که سه ضلع مثلث درانتخابات بودند چون هر۵نفر صحنه وتنور انتخابات را داغ نگه داشتند که مردم حضور داشته باشندنیز قدردانی می کنم.
وی درادامه بابیان اینکه این انتخابات لبخند را برلبان رهبرمعظم انقلاب نشاند از حضور وحمایت همه مردم از نظام جمهوری اسلامی قدردانی کرد.
امام جمعه رابربیان کرد: این انتخابات با انتخاب فردی از محرومترین شهرستانها همانند ارزوئیه بعنوان نماینده مجلس شورای اسلامی بعداز۴۰سال انقلاب، عدالت جمهوری اسلامی را به همگان ثابت می کند.

امام جمعه رابر بابیان اینکه ماهمه همگام وهمدل با نماینده درجهت پیشرفت شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه حرکت خواهیم کرد گفت: مشکلات وگرفتاری های این سه شهرستان فراتر ازشهرهای دیگر است که امیددارم مشکلات با یک تیم از هرشهرستان بررسی و دردستور کارقرار گیرد.
وی افزود: برای پیشرفت بیشتر این شهرستانها باید از تک محوری خارج و مشاوره داشته باشید، میدانی مشکلات را بررسی وپیگیری کنید.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهار کرد: نماینده ای که برکرسی مجلس می نشیند بایدهرماه دریک شهرستان از تریبون خطبه های نماز جمعه گزارش عملکرد را به مردم ارجاع دهند.

وی بابیان اینکه نماینده وکیل همه مردم است گفت: هرنماینده باید شفاف بامردم نسبت به طرح ها ولوایح صحبت کند مثل شهید مدرس.

امام جمعه رابر بابیان اینکه رقابت از نظر من اکنون تبدیل به رفاقت شده گفت: ما درگام انقلاب دوم دنبال نماینده انقلابی بودیم ومطمئنیم در مجلس دوازدهم رد صلاحیتی از این برگزیدگان نداریم.
وی خاطر نشان کرد: تلاش چشمگیر وجهادی، روی گشاده داشتن، خادم ملت بودن و پاسخگوی مردم بودن از ویژگی هایی است که باید دروجود یک نماینده نهادینه شده باشد.
امام جمعه رابر درپایان سخنانش تعیین تکلیف معدن درالوی رابر را خواسته بحق مردم رابر عنوان کرد.

گنجینه های معنوی شهرستان رابر فراموش شده است

محمدی نماینده منتخب مردم شهرستانهای ابر دریازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز دراین دیدار باقدردانی از حضور مردم پای صندوقهای رای گفت: اولین بار از شهرستان رابربرنامه های کاری خودرا آغاز کردم چون شهرستان رابربنا به دلایل متعدد دارایی ها معنوی، پیشینه، شهدای گمنام، شهر سردار دلها ورزمندگان دفاع مقدس ومردم نجیبی است که درعرصه های مختلف فعالیت های زیادی برای انقلاب ونظام کرده اند.


صمدالله محمدی با بیان اینکه پیروز واقعی انتخابات مردم هستندگفت: فرصتی فراهم شده که ماهم امتحان شویم وازتاریخ گذشته درس بگیریم ودرمسیر دین وراه شهدا خدمتگزارواقعی باشیم.

وی بابیان اینکه معتقدم تنها راه نجات کشور درمسائل مختلف حرکت درمسیر مکتب شهید سلیمانی است گفت:اگر بخواهیم ضعف ها را که بواسطه برخی مسئولین سوء استفاده گربوجود آمده برطرف کنیم بهترین راه انتخاب مکتب شهید سلیمانی است.
وی افزود: با اعتقاد کامل نه شعارمی گویم که شهرستان رابر گنجینه های معنوی قوی دارد درحوزه های مذهبی، فرهنگی ، معادن، گردشگری و….
محمدی ادامه داد: گنجینه های معنوی شهرستان رابر فراموش شده ما دومین روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان را دررابر داریم و اگر براساس جمعیت محاسبه کنید اقتدار وشهادت طلبی مردم رابر درتاریخ بی نظیر است که مورد غفلت واقع شده است.
وی بااشاره به اینکه چرا راهیان نور نباید از ظرفیت مقبره شهدای گنجان استفاده کند وزادگاه سردار دلها بعنوان یک ظرفیت جهانی متعلق به رابراست گفت: امروز زادگاه شهید سلیمانی را می توانیم به دنیا معرفی کنیم و یقین دارم مردم دنیا خصوصا جهان اسلام علاقمندند زادگاه شهید سلیمانی را ببینند.

محمدی بااشاره به ظرفیت های گردشگری تخت سرتشتک، دره اسکر،عشق آباد، چشمه عروس ، طبیعت بکر رابر و… گفت: زادگاه شهید سلیمانی می تواند حوزه فرهنگی وگردشگری رابر را بیمه کند وازانجا که هرگردشگر با اسم زادگاه سردار سلیمانی وارد این شهر می شود انگیزه اجتماعی وخدایی، دینی ومقاومت است جلو ورود فرهنگ های غلط را به این شهرستان می گیرد.

وی اظهار کرد: امروز ما به معنای واقعی می توانیم ازاین ظرفیت فرهنگی استفاده ویک پایگاه معنوی درقنات ملک باشد وهمچنین قبور پدرومادر سپهبد شهید سلیمانی نیز می تواند نقطه عطفی درتاریخ گردشگری مذهبی در دنیا باشد.

محمدی بااشاره به اینکه طی این چندروز دوجلسه کاری مهم درحوزه آموزش وپرورش وساخت مدارس و همچنین مشکل معدن درآلوی رابر با صاحب‌نظران داشته است گفت: ماتعهد اخلاقی گرفتیم ظرف یکسال درجایگاهی که حق مااست برسیم.
وی افزود: درجلسه ای که در ارتباط با درآلو داشتیم مقررشده ازاین مکان بازدید داشته باشیم وکارگروه معدن کارش را شروع کرده است.
محمدی بابیان اینکه خرد جمعی ووحدت دربسیاری ازمواقع کارگشااست گفت: اگر ما تا دیروز با دوستانمان رقابت داشتیم سعی به معرفی خود داشته باشیم ولی از امروز معتقدیم نیروهای انقلاب باید باهم ودست در دست هم برای آبادانی منطقه بکوشند وما می خواهیم بحث انقلابی گری ومکتب شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

باید به دعواهای سیاسی پایان دهیم

وی با اشاره به اینکه نماینده زادگاه سردار سلیمانی شدن را افتخاری بزرگ برای خود می دانم گفت: تمام تلاش خود را برای زدودن محرومیت ازچهره این سه شهرستان بکارخواهیم گرفت.

وی افزود:باهمه گروهها نشست خواهیم داشت تا ازفرصت ها نهایت استفاده شود وماباهمه هستیم تازمانی که بامردم وبرای مردم باشند.
محمدی خاطر نشان کرد: خط قرمز ما ولایت ورهبری است تامزه یک مجلس انقلابی را پای دندان مردم بنشانیم.


وی بابیان اینکه تنها راه پیشرفت وحدت است گفت: انتظارمان همراهی افشارمختلف است وباید به دعواهای سیاسی پایان بدهیم.

فرمانداررابر نیز دراین جلسه با قدردانی از حضور مردم درانتخابات وتبریک انتخاب اصلح گفت:قطعا محمدی شاخص هایی داشت که خداوند دلهارا بسوی او متبلور کرد.
امیرحیدری درادامه بابیان اینکه ۱۶سال درجنوب درپست های مختلف کارکرده ام افزود: به جرات می توانم بگویم شهرستان رابر ازهمه شهرستانهای استان عقب مانده تر است.
وی ادامه داد: بزودی باحضورنماینده منتخب شهرستانهای ابردرشورای اداری گزارشی از وضعیت زیرساخت های شهرستان ارائه خواهدشد.

فرماندار رابر بااشاره به اینکه طی تلاشهای صورت گرفته با رایزنی هایی که با دفترمناطق محروم داشتیم بخش هنزاء جزمناطق محروم قرار گرفت گفت: امیدواریم بتوانیم با پیگیریهای مجدد کل شهرستانهای رابر وارزوییه را جز مناطق محروم معرفی کنیم.
وی اظهار کرد: همه دوستان وکسانیکه دلشان برای پیشرفت منطقه می تپدپای کاربیایند و دست به دست هم دهیم تا بتوانیم شهرستانی درخور شان مردمان وبزرگان این دیاردرسایه وحدت کامل بدور از مسائل حاشیه ای و سیاسی بسازیم.
امیر حیدری، نتیجه همدلی و وحدت را باحضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر ونماینده منتخب مردم آبادانی وپیشرفت این منطقه عنوان کرد وافزود: امیدواریم درسایه وحدت وآرامش این منطقه به توسعه برسد.
فرماندار رابر درادامه سخنانش بااشاره به اینکه نرخ رشد جمعیت درشهرستان رابر ۶دهم است گفت: عدم توسعه یافتگی و درگیری های سیاسی به مهاجرت مردم این شهرستان منجرشده است.

شایان ذکر است؛ صمدالله محمدی نماینده منتخب شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه، در سفریک روزه خود به شهرستان رابرضمن ادای احترام به به مقام شامخ شهیدان دومین روستای نمونه شهیدپرور کشوری گنجان ، شهدای گمنام رابر و شهدای قنات ملک و پدرومادرسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ازروند ساخت مقبره گلزار شهدای گمنام بازید کرد و با جمعی از مردم روستای قنات ملک دیدارکرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب