پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:24:06 - جمعه 1 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راه اندازی ایستگاه کنترل پشگیری ویروس کرونا از هنزاء
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر گفت: در راستای همکاری با دستگاههای دولتی جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این ایستگاه به مدت سه روزتوسط سپاه شهرستان با استفاده از ظرفیت بسیجیان عزیز شهر هنزا راه اندازی شده است.

به گزارش “صبح رابر“؛ سرهنگ مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در بازدید از ایستگاه کنترل پیشگیری ویروس کرونا درورودی شهرستان رابر از سمت هنزا گفت: در راستای همکاری با دستگاه های دولتی جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این ایستگاه به مدت سه روز توسط سپاه شهرستان با استفاده از ظرفیت بسیجیان عزیز شهر هنزا راه اندازی شده که ان شاء الله تا ریشه کنی کرونا ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: این ایستگاه به منظور راهنمایی و مشاوره و شناسایی افراد مشکوک و جلوگیری ازورود گردشگران و افرادغیربومی به شهرستان رابر ایجاد شده است.
سرهنگ امام بخش، اصلی ترین راه مقابله با این ویروس را رعایت مردمی عنوان کردند و از همه همشهریان خواست برای حفظ سلامتی خود و دیگران قرنطینه خانگی را در دستور کار قرار دهند و دید و بازدید عید امسال را تعطیل نمایند .
وی افزود: با توجه به آلوده شدن شهر به ویروس کرونا از اقوام خود در شهرستانهای دیگر بخواهند به هیچ وجه به رابر سفر نکنند تا ان شاءالله هر چه سریعتر این ویروس از جامعه ما رخت بربندد.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب