پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:02:39 - جمعه 9 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
کمک مومنانه هدف ایجاد خلا معیشتی توسط دشمنان را خنثی کرد/ تصور دشمن از تحریم سپاه و نیروی انتظامی، جدا کردن این نهادها از ملت است
سردار حسین معروفی گفت: دشمن تصور می کند با تحریم سپاه و نیروی انتظامی می تواند این نهادهای انقلابی را از بدنه نظام و ملت ایران جدا کند، در صورتی که عکس این عمل اتفاق می افتد.

به گزارش راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با فرمانده انتظامی این استان اظهار کرد: نیروی ولایتمدار انتظامی ارزشمندترین کادر نظام جمهوری اسلامی ایران است که همه وجود خود را صرف حراست از انقلاب اسلامی و امنیت پایدار ملت بزرگ ایران کرده است.

وی افزود: مصداق بازر عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد در اقدام اخیر آمریکا علیه این نهاد انقلابی آشکار شد، تحریم احمقانه ای که سال گذشته در ارتباط با سپاه پاسداران صورت گرفت، در سال جاری برای فرماندهان و ارگان نیروی انتظامی تکرار شد.

تصور دشمن از تحریم سپاه و نیروی انتظامی، جدا کردن این نهادها از ملت است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: دشمن تصور می کند با تحریم سپاه و نیروی انتظامی می تواند این نهادهای انقلابی را از بدنه نظام و ملت ایران جدا کند، در صورتی که عکس این عمل اتفاق می افتد.

سردار معروفی ابراز کرد: تحریم آمریکا به نفوذ هر چه بیشتر این نهادهای انقلابی در قلوب ملت ایران کمک می کند، حقیقت این است چرا که ملت ایران هوشمند هستند و با هر جناح، قوم و مذهبی در ارتباط با منافع ملی خود یک نظر واحد دارند.

وی یادآور شد: ملت ایران همواره در طول ۴۱ سال انقلاب حمایت خود را از منافع ملی اعلام کردند، نهم دی تجلی این دفاع است و مردم در این روز راه خود را از دشمنان جدا کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: حرکت بزرگ ملت ایران در تبعیت از فرمان و حکمت مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک مومنانه سبب نابودی راهبرد دشمن در شرایط مقابله با کرونا شد.

کمک مومنانه هدف ایجاد خلا معیشتی توسط دشمنان را خنثی کرد

سردار معروفی بیان کرد: ملت ایران  با هوشیاری اجازه نداد که فرمان امام  و رهبر امت بر زمین بماند، سر تعظیم فرود آورد و هدف دشمن را که ایجاد خلا معیشتی در شرایط کنونی بود، از بین برد.

وی ادامه داد: این اقدام نوعی از عملیات روانی است، دشمن ما معتقد است که در کشور ایران با یک ابر حریف رو به رو است، رهبر معظم انقلاب نقشه های ما را به طور کامل می داند، به موقع آن ها را برای ملت تشریح می کند و ملت به زیبایی آن ها را می پذیرند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بنابراین دشمن در نظر دارد با بی ثبات سازی قدرت ولایت و جداسازی ملت از این قدرت اهداف خود را پیاده سازی کند.

سردار معروفی اذعان کرد: در این راستا دشمن با هدف قرار دادن نزدیک ترین فرد به امام امت، قدرت ولایت را کاهش دهد، دقیقا مشابه همان اتفاقی که در صحرای کربلا رخ داد.

وی گفت: مطرح کردن جایگزینی حضرت ابوالفضل (ع) به جای امام حسین (ع) برای کاهش هزینه های ناشی از وقوع جنگ بود، نوعی از عملیات روانی بود و حضرت عباس (ع) با بصیرت و آگاهی خود به این غائله پایان داد.

تحریم نهادهای انقلابی تنها به قوی تر شدن آنها کمک می کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: دشمن با تحریم سپاه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، قوه قضائیه و نیروی انتظامی که نقشی مشابه بنی هاشم خیمه گاه حسین ابن علی (ع) دارند، سعی در تنها کردن امام امت دارد.

سردار معروفی متذکر شد: دشمن نمی داند که با اعمال این تحریم ها اطرافیان مقام معظم رهبری هر روز قوی تر می شوند و با تلاش خود سعی در قطع مسیر انقلاب اسلامی دارند.

وی اظهار کرد: دشمن نسبت به این مسئله آگاه است و می داند که نیروی انتظامی مانند سپاه مطیع محض است و با فرمان امام حرکت می کند، دشمن نمی تواند شکست خود و پیروزی ۱۰۰ درصدی نیروی انتظامی در غائله های شهری را ببیند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تشریح کرد: دشمنان نظام در اغتشاشات سال قبل فاتحه نظام را خوانده بودند که نیروی انتظامی به تنهایی و بدون دخالت نیروهای امنیتی توانست شرایط را کنترل و جو را آرام کند.

سردار معروفی افزود: هر زمان خواستیم بزرگی فرد یا نهادی را درک کنیم باید ببینیم رفتار دشمن با او چگونه است، تعریف می کند و یا تحریم می کند؟ تحریم ناجا نشان دهنده بزرگی  و قدرتمندی این نهاد انقلابی است.

وی تاکید کرد: گاهی دشمنی تا مرز شهادت پیش می رود و حاج قاسم را که نماد جبهه انقلاب بود به شهادت می رساند، ارتش، نیروی انتظامی و حوزه های علمیه نیز این قاعده مستثنی نیستند چرا که در جبهه حق حضور دارند.

اتحاد نهادهای انقلابی راهکار مقاومت در برابر دشمنان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران گسترش زیادی پیدا کرده و بسیار بزرگ است از این رو دشمنان بزرگی هم دارد، بنابراین در این زمان باید همه با هم سد فولادینی در مقابل دشمن تشکیل دهیم.

سردار معروفی گفت: لازمه تحقق این امر ارتباطات بیشتر و گسترده تر است، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش با یک دیگر دوست و برادر هستند و امروز این برادری بیشتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: امروز سپاه همان گونه که سد فولادینی برای دفاع از مردم است، در مقابل دشمن از نیروی انتظامی نیز دفاع می کند و اگر قرار است برای این انقلاب جانی تقدیم شود با یک دیگر جان می دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: رهبر انقلاب بارها از خدمات نیروی انتظامی تقدیر کرده است و ما با تمام وجود بوسه بر این دستان توانمند می زنیم.

سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: مجاهدت تنها در میدان های نبرد نیست، مواردی که نیروی انتظامی پیگیری می کند سبب اقتدار نظام شده است و این امر نشان دهنده پیچیدگی این مجاهدت است.

انتهای پیام/ 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب