پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:30:09 - دوشنبه 19 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد:
ساخت مدرسه خیری به نام سردار سلیمانی در رابر
سید محمد واعظی نژاد گفت: تفاهم نامه ساخت مدرسه خیری به همت بانک مسکن استان در روستای گنجان شهرستان رابر به نام شهید معظم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امضا شد.


به گزارش صبح رابر، به نقل از راه آرمان؛ سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان با حضور در دفتر مدیر امور سرپرستی بانک مسکن استان کرمان تفاهم نامه ساخت مدرسه سه کلاسه مشارکتی را امضا کرد.

واعظی نژاد در این جلسه اظهار داشت: این مدرسه به همت بانک مسکن استان ساخته می شود و از پروژه‌های خیری و مشارکتی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان بیان کرد: این مدرسه ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه روستای گنجان شهرستان رابر است که با سه کلاس درس و ۱۹۶ متر مربع زیربنای آموزشی شرایط تحصیل ۱۲۰ دانش آموز را فراهم می کند.

وی همچنین در ادامه افزود: بانک مسکن استان کرمان در این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه نزدیک به ۷ میلیارد ریال مشارکت خواهد داشت و سهم خود را می پردازد که مابقی آن که بالغ بر ۵ میلیارد است، از اعتبارات نوسازی مدارس و اعتبارات دولتی هزینه می شود.

واعظی نژاد عنوان کرد: در استان کرمان مدارس زیادی به نام مبارک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ساخته خواهد شد که یکی از این مدارس مدرسه گنجان شهرستان رابر می باشد و یک مجتمع آموزشی ۴۰ کلاسه نیز در شهرک شهرداری شهر کرمان به نام مبارک این شهید معظم ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب