پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:34:11 - شنبه 31 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار سلیمانی در جبهه مقاومت به دنبال پیشرفت عظمت اسلام بود /موزه حاج قاسم را در کرمان می سازیم
سردار حسین معروفی گفت: سپاه انقلاب همه چیز را فدای انقلاب می کند و سپاه انقلاب، جان و تمام هستی خود را به منظور پیشرفت و پیش برندگی انقلاب تا حکومت حضرت حجت فدا می کند.

به گزارش صبح رابر، به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید فکور و مجاهد شهید چمران و روز بسیج اساتید گفت: امیدواریم خدای متعال به برکت خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهیدان عزیز، همه ما در مسیر حق که مسیر انقلاب اسلامی و ولایت است ثابت قدم و موفق بدارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر ضرورت شبکه سازی و جریان سازی در حوزه انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه انقلاب است؛ سپاه این حزب و آن حزب و سپاه این جناح و آن جناح نیست؛ سپاه جریان اصولگرا و اصلاح طلب نیست و سپاه انقلاب است.

وی با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه سپاه انقلاب یعنی همه چیز را فدای انقلاب می کند، تصریح کرد: سپاه انقلاب، جان، آبرو و تمام هستی خود را به منظور پیشرفت و پیش برندگی انقلاب تا حکومت حضرت حجت فدا می کند.

سردار معروفی افزود: سپاه انقلاب در سه مجموعه و سه مکان برای انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی انقلاب، ملت بزرگ ایران اسلامی و برای ولایت و حجت خدا فدا خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مجموعه سپاه، تکیه گاهی برای پیشبرد اهداف انقلاب و مأموریت های مشخص شده است، عنوان کرد: فلسفه وجودی سپاه این است که باید برای انقلاب اسلامی  و ملت ایران فدا شود و از خیمه گاه سیدالشهدا علیه السلام مراقبت کند تا کربلایی دیگر ایجاد نشود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: سپاه مکتبی، انقلابی و مردمی است که ضلع مردمی آن سازمان بسیج مستضعفین، بسیج اساتید، طلاب و دانشجویی است که ضلع تخصصی و مکتبی است.

وی ادامه داد: خروجی سپاه، شخصیت کم نظیر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز تمامی آزادی خواهان دنیا در برابر ایشان زانو می زنند و با علم دقیق می گویم که شخصیتی بالاتر از سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نمی توانید بیابید.

سردار سلیمانی در جبهه مقاومت به دنبال پیشرفت عظمت اسلام بود

سردار معروفی با اشاره به سخنان اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در طول دوران دفاع مقدس، در حوزه های پنهان و آشکار و انقلابی آن غیر محاسبه گر و رسالت محور بود؛ ایشان به هیچ عنوان در جبهه مقاومت متوقف نشد و به دنبال پیشرفت عظمت و بزرگی اسلام بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم خوزستان جاهایی که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور داشته است را مبارک می دانند، اظهار کرد: سپاه و بسیج خطوط قرمزی دارد که دشمن و ضد انقلاب خط قرمز سپاه و بسیج است؛ چرا که ما برای انقلابمان که انقلاب اسلامی و انقلاب امام زمان است، شهید داده ایم و به خاطر حقیقت دینمان کوتاه نمی آئیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه حقیقت انقلاب اسلامی در اسلام ناب محمدی تعریف می شود، تصریح کرد: ضد انقلاب و سلطنت طلبان که بیشترین ضربه را به ملت ایران طی چهل ساله گذشته وارد کرده اند، خط قرمز ما هستند و آنان آبروی ملت ایران را در سال ۸۸ تا لبه پرتگاه بردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی هوشمندانه از امام خود تبعیت کردند و تاریخ را تغییر دادند و نهم دی را خلق کردند، عنوان کرد: فتنه خط قرمز ماست و این مسئله در آن زمان توان انقلاب ما را کند کرد؛ همچنین اصول خط قرمز ماست و رد این راستا جان و آبرو می دهیم.

سردار معروفی با بیان اینکه قبل از فتنه رئیس جمهور آمریکا دو نامه برای امام ما نوشت، تصریح کرد: اینکه چه کسی به دیگری رأی داده است خط قرمز ما نیست چرا که ما بر اصول پافشاری می کنیم و اظهار نظرهای فردی ما را از راه به در نخواهد کرد و نباید به آن مشغول شویم.

این مقام مسئول افزود: در مقابل اردوگاه شرق و غرب، هشت سال جنگیدیم و حال باید بدانیم چرا اهداف والا حاشیه می شوند؛ چرا که در جبهه های جنگ تحمیلی کسی کلام سیاسی حرف نمی زد.

بیانیه گام دوم انقلاب سند بالادستی حل مشکلات کشور است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: اگر امروز بخواهیم اهداف والای نظام را پیش ببریم، برای حل معضلات ملت بزرگ ایران باید از سند بالادستی بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنیم؛ چرا که سندی بالاتر از این نداریم.

وی ادامه داد: تمامی مسائل کشور در عرصه های مختلف اقتصاد، فرهنگ، اجتماع، عرفان، معنویت با محوریت جوانان و نوجوانان با مشاوره برای آنان در بیانیه گام دوم انقلاب قرار داده شده است که کار را به سختی انجام دهیم به منظور بستر سازی ظهور ولایت عظما.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه ما انسانی را می خواهیم که شب و روز تلاش کند و محاسبه گر و محافظه کار نباشد، ابراز کرد: در مسائل مادی دنیا گیر نکند؛ چرا که این مسائل در گام دوم دقیق است و باید در این مسیر حرکت کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب  و وصیت نامه امام راحل متوجه می شویم که مقام معظم رهبری همان امام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مکتب سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم تراز با بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: شخصیتی همچون حاج قاسم سیلمانی پرورش یافته مکتب حقیقت جمهوری اسلامی است.

نمی گذاریم شهید سلیمانی در خاطره ها خلاصه شود

وی تأکید کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی باید جریان سازی شود؛ این مکتب یعنی مصونیت و ما نمی گذاریم شهید سلیمانی در خاطره ها خلاصه شود؛ ما باید برای مکتب سلیمانی، نظام تعریف کنیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ۳۱ نظام را در عرصه های مختلف اعم از اعتقادی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، خانواده شهداء، خانواده، دوستی و … تعریف کرده ام، تصریح کرد: نظام ولایی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سیلمانی نظام ولایت پذیری نیست و نظام ولایت باوری است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با فرمان امام کار نمی کرد بلکه با میل امام کار می کرد و در امام خود ذوب شده بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب مصونیت است، عنوان کرد: حقیقت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را باید در جامعه تببین کنیم و در گام دوم انقلاب از همه عزیزان خواستاریم که در این راستا کمک کنند.

سرچشمه مکتب سلیمانی از کرمان است

وی با تأکید بر اینکه خط قرمز شهید سلیمانی، امام، آرمان های انقلاب و حجت خدا بود، اظهار کرد: مکتب سلیمانی باید از کرمان سرازیر شود چرا که سرچشمه مکتب سلیمانی از کرمان است و این مسئله قله ای است که باید از کرمان سرازیر شود و به همین دلیل راهیان نور شهید سلیمانی را ثبت ملی کردم.

سردار معروفی بیان کرد: حاج قاسم دردفاع مقدس پرورش یافت و نباید اجازه دهیم که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت خلاصه شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه موزه حاج قاسم را در کرمان خواهیم ساخت و تمامی مواضع ایشان را در موزه قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: از اساتید و دانشگاهیان عزیز استدعا دارم، نظامات مکتب حاج قاسم را تبیین کنید و این فرهنگ را باید در دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور ماندگار شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب