پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:33:48 - پنجشنبه 12 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوییه:
معدن درآلو ظرفیت بسیارخوبی برای شهرستان رابراست/ با جدیت تمام مدافع حقوق مردم شهرستان خواهیم بود/ معدن بُندر هنزا فعال خواهد شد
صمدالله محمدی گفت: درحال حاضر معدن درآلو ظرفیت بسیارخوبی برای شهرستان رابراست که باید تلاش کنیم به بهره برداری برسد وبه جد پیگیراین ظرفیت هستیم وباجدیت تمام مدافع حقوق مردم خواهیم بود.

به گزارش “صبح رابر” صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوییه درمجلس شورای اسلامی ظهرامروز در جلسه شورای اداری شهرستان رابر گفت: درحال حاضر معدن درآلو ظرفیت بسیارخوبی برای شهرستان رابراست که باید تلاش کنیم به بهره برداری برسد که به جد پیگیر این ظرفیت هستیم و باجدیت تمام مدافع حقوق مردم خواهیم بود.

وی افزود: در همین راستا پیگیر فعال شدن معدن بُندر هنزا نیزهستیم که تاثیر به سزایی دراشتغال منطقه خواهد داشت.

محمدی دراین جلسه با تبریک دهه کرامت باا شاره به فرمایشی ازا مام سجاد (ع) گفت: آنچه از آسمان به زمین می آید توفیق و آنچه از زمین به آسمان می رود اخلاص است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان رابر، یک اعتبارملی و  ویژگی وپتانسیل ملی معنوی درجان و روح همه آزادیخواهان جهان است اظهارکرد: یک تفاوت عمده بین مدیران رابر با مدیران کشور به واسطه وجود زادگاه سردارسلیمانی است  همانطور که شهید سلیمانی با شهامت، جدیت ومجاهدت درکنار سایر شهدا امنیت را برای ما پایدار کردند ما هم وظیفه داریم امنیت روحی ور وانی را برای مردم پایدارکنیم.

صمدالله محمدی افزود: همانطور که سردارسلیمانی برای خداکارکرد و در تاریخ ماندگار شد یقین داشته باشیم ما هم می توانیم با عملکردمان اثرماندگاری ازخودمان در تاریخ به جای بگذاریم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستانهای رابر، بافت و ارزوئیه  باهمه مزیت های نسبی طبیعی تاکنون نتوانسته اند به جایگاه خود برسند وخلق ثروت کنند گفت:  در حوزه کشاورزی، دامداری و گردشگری ظرفیت های بالقوه ای داریم که باید با تلاش و همکاری به فعلیت برسند.

نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه  گفت: باحضور وزیرجهاد کشاورزی و معرفی شهرستان رابر به عنوان مرکز ملی مبارزه با کرم خراط ظرفیت خوبی برای این شهرستان است و در همین راستا از تهیه نقشه و ارائه جامع طرح توسط مدیرجهاد کشاورزی  رابر قدردانی کرد.

وی با اشاره به کارخانه فرآوری داروهای گیاهی درشهرستان رابر تصریح کرد: سردارشهید سلیمانی درطول عمرخود یک کلنگ زد که این کلنگ کاربزرگی را پیش روی ما قرار داده و تاکنون جلسات متعدد درکشور پیرامون این موضوع با حضور استاندار و مدیرعامل گهر زمین و جهاد نصر برگزارشده و تصمیماتی اتخاذ شده است.

محمدی عنوان کرد: دراین راستا با یک مجموعه اقتصادی قوی دیگر نیز مذاکره شده و امیدواریم بتوانیم یک کارخانه با بهترین تکنولوژی بسازیم.

وی درادامه به ظرفیت نیروی انسانی قوی شهرستان رابراشاره کرد و افزود: ازهمین روستای تذرج رابر قریب ۱۰۰پزشک ،۴پروفسور ونخبگانی  برخاسته و درکشور مشغول خدمت رسانی هستند.

محمدی با اشاره به کارشکنی در ورود سرمایه گذاران به شهرستان رابرگفت: درهمه جای دنیا جلوی پای سرمایه گذاران بخش خصوصی فرش قرمزپهن می کنند ،اینجا متاسفانه سنگ اندازی می کنند که قابل تحمل نیست.

وی افزود: ما باید نقشمان را در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کنیم و شعار ندهیم که در پیشگاه خداوند متعال و شهدا پاسخگو خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه  با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد حضور فعال مدیران کشوری درشهرستان خواهیم بود گفت: اگرمدیر ما در زمان حضور این افراد طرح، برنامه و پیشنهاد نداشته باشد زحمت ما به هدر می رود.

وی ازمسئولین خواست: پروژه های  نیمه تمام و رهاشده بخش خصوصی و دولتی را احصاء و پیشنهاد برای برون رفت از این حوزه بدهند و ما حمایت می کنیم.

صمدالله محمدی  با بیان اینکه افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه شیلات داشته باشند مشکلی برای تسهیلات نداریم گفت: ازنظر پدافند عامل هم نیازمند فعال شدن شیلات هستیم.

وی از پیگیری سه بند ویژه خاکی برای سه شهرستان، مخابرات و اینترنت دکل فرستنده های دیجیتال رابر وت یپ نظامی درنشست با مسئولین این ارگانها خبرداد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم شان مردم زیرسئوال برود گفت: صادق، شفاف،روراست به دور ازسیاست در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در سال جهش تولید فعالیت خواهیم کرد و از راه ولایت به هیچ عنوان عدول نخواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای بافت ، رابر و ارزوئیه  از پیشنهاد راه اندازی دبیرخانه ملی شعرمقاومت در رابر و  دبیرخانه دائمی فیلم مقاومت بامحوریت شهید سلیمانی درکرمان در نشست با وزیر ارشاد خبر داد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب