پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:11:53 - پنجشنبه 12 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر:
محور امنیت پایگاههای مقاومت بسیج در شهرستان رابر است
سرهنگ علیرضا خواجه حسنی از پایگاههای مقاومت درروستاها به عنوان محور امنیت در روستاها یاد کرد و گفت: دربیشترروستاها ماجایگاه وساختمان مناسبی برای پایگاههای بسیج نداریم.

به گزارش “صبح رابر“؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در جلسه شورای اداری امروز با تبریک دهه کرامت گفت: شهرستان رابر با نیروهای قدرتمند بسیجی ظرفیت تشکیل یک تیپ نظامی را داراست که بر اقتصاد وامنیت منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

سرهنگ علیرضا خواجه حسنی افزود: شهرستان رابر به واسطه زادگاه سرداردلها و دومین روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان به زودی مقصد راهیان نورکشور خواهد بود که می طلبد برای زیرساخت ها وامکانات لازم برنامه ریزی شود.

وی عنوان کرد: ساختمان سپاه رابر در حد یک حوزه ساخته شده که برای ساخت ساختمان جدید یکسری کارها صورت گرفته زمین اختصاص یافته، یکسری اعتبارات دارد اما کافی نیست.

خواجه حسنی از پایگاههای مقاومت درروستاها به عنوان محور امنیت در روستاها یاد کرد وافزود: دربیشترروستاها ماجایگاه وساختمان مناسبی برای پایگاههای بسیج نداریم.

وی افزود: هرچه نهادهای امنیتی شهرستان رابر قویترباشد امنیت بیشتر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ازفعالیت گردان امنیتی ضدشورش درشهرستان رابر خبردادوافزود: سپاه ونیروی انتظامی همکاری مستمرباهمدیگر داشته وخواهندداشت.

وی با اشاره به بهره برداری ازمعدن درآلوی رابر درآینده ای نزدیک گفت: طرح امنیتی این منطقه نیز باید دردستور کار قرارگیرد.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب