پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:29:15 - چهارشنبه 1 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح کرد؛
از کمک‌ مؤمنانه‌ای به سبک ازدواج آسان تا حمایت خیر منچستری از ۵ خانواده رابُری
حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی با قدردانی از  زوج پزشک جوان رابری در برگزاری ازدواج آسان در شرایط کرونایی و اهدای هزینه این مراسم به یکی از مساجد روستاها گفت: امیدواریم سایر زوجین جوان نیز با الگوپذیری از این زوج با هدف جلوگیری از تشریفات و به منظور سلامت خود و خویشاوندان خود در این امر خداپسندانه پیشقدم شوند.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت‌الاسلام علیدادی‌ سلیمانی امام جمعه رابر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان  با تبریک سالروز پیوند الهی سید مظلومان عالم امیرالمومنین (ع) با صدیقه طاهره (س) دراول ذی‌الحجه گفت: ازدواج جنبه قدسی دارد همان‌گونه که کانون زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)  برمبنای محبت وعشق بود.

وی با اشاره به اینکه زندگی این زوج الهی به دور از هرگونه تشریفات برگزار شد که توانست الگوی بشریت شود و فرزندان این زوج نیز الگوی جهانیان شوند، افزود: زوجینی که می‌خواهند کانون زندگی خود را تشکیل دهند اگر مبنای زندگی خود را این زوج قرار دهند، قطعا با جاری شدن خطبه عقد رحمت الهی بر زندگی آنها جاری خواهد شد.

امام جمعه رابر در همین راستا با قدردانی از  زوج پزشک جوان رابری در برگزاری ازدواج آسان در شرایط کرونایی و اهدای هزینه این مراسم به یکی از مساجد روستاها تصریح کرد: امیدواریم سایر زوجین جوان نیز با الگوپذیری از این زوج با هدف جلوگیری از تشریفات و به منظور سلامت خود و خویشاوندان خود در این امر خداپسندانه پیشقدم شوند.

علیدادی‌سلیمانی در ادامه با گرامیداشت ۵ مرداد چهل و یکمین سالروز برپایی اقامه نماز جمعه در کشور عنوان کرد: برای اولین بار مردم طعم شیرین نماز جمعه را با پیروزی انقلاب اسلامی از لسان آیت‌الله طالقانی چشیدند.

وی افزود: خطبه‌های نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است و نمازجمعه یک کنگره عظیم هفتگی‌ است که در منزلت و اهمیت نماز جمعه یک سوره نازل شده است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه خیرات در برزخ برای ما حجت می‌شوند، عنوان کرد: ۵ خانواده از نیازمندان شهرستان رابر ماهانه توسط یک خیر از منچستر حقوق دریافت می‌کنند.

سلاجقه رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رابر اظهار کرد: طی برگزاری چهار جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان رابر ۲۸ مصوبه داشتیم که ۹۰ درصد مصوبات پیگیری و اجرایی شده و مابقی به شورای فرهنگ عمومی استان و بالتبع کشور ارسال شده و پیگیریم این مصوبات اجرایی شوند.

ایوار معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رابر نیز با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمازجمعه گفت: تریبون نماز جمعه مکان مناسبی برای امیدافزایی در جامعه است و دارای اهمیت والایی‌ست که ما باید از این فرصت عبادی و سیاسی استفاده و با حضورمان بهره ببریم.

وی افزود: امیدواریم با عدم برگزاری مراسمات عروسی و تجمعات دیگر در شهرستان شاهد ریشه ‌کن شدن هرچه سریعتر  بیماری کرونا باشیم، زیرا اگر مراقبت نکنیم در فصل پاییز با اوج این بیماری مواجه و احتمال تلفات زیاد وجود دارد که مشکل‌ساز خواهد شد.

ایوار خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در پیشگیری از کرونا همکاری مردم است و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک دو سپر دفاعی در مقابله با این ویروس هستند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب