پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:14:19 - پنجشنبه 2 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
گام دوم رزمایش کمک های مؤمنانه متمرکز اجرا می شود
سردار معروفی با تاکید بر اینکه اینبار نباید به صورت خرد عمل کرد بلکه باید تمامی کمک ها به صورت منسجم جمع آوری و توزیع شود، گفت: باید کمک ها به شکل متمرکز و تحت یک رزمایش بزرگ در استان انجام شود که این امر بتواند فضای امید را در بین مردم ایجاد کند.

به گزارش” صبح رابر“؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جلسه کمک های مومنانه در استانداری اظهار کرد: با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا باعث شده تا برخی از کسب و کارهای خرد و مردم دچار آسیب شوند در نیمه شعبان به فرمایش حضرت آقا جهت رزمایش کمک های مومنانه حرکت های خوبی صورت گرفت.

وی گفت: در این رزمایش استان کرمان نسبت به سایر استان های کشور خیلی خوب پای کار آمد و خیرین، مردم و مسئولین اجرایی همگی برای این امر خیرخواهانه پای کار آمدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله  در استان برگزار شد و مرحله چهارم این طرح نیز در قالب اهدای خون در مساجد صورت گرفت، افزود: برای ما اثر روانی این کار خیر بهتر از اثر فیزیکی آن است.

سردار معروفی ادامه داد: در مرحله قبل تعداد ۳۹ هزار و ۲۰۰ نفر نیازمند توسط خود سپاه شناسایی و کمک ها توزیع شد و بقیه نیز توسط سایر ارگانها از جمله اداره کل بهزیستی، کمیته انجام صورت گرفت.

وی بیان کرد: در سپاه مجددا از کلیه فرماندهان شهرستان ها خواسته شده تا قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فعال شده تا کمک ها از طریق پایگاه های مساجد و محلات بصورت مسجد محور و محله محور توزیع صورت گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با تاکید بر اینکه اینبار نباید به صورت خرد عمل کرد بلکه باید تمامی کمک ها به صورت منسجم جمع آوری و توزیع شود، اذعان کرد: باید کمک ها به شکل متمرکز و تحت یک رزمایش بزرگ در استان انجام شود که این امر بتواند فضای امید را در بین مردم ایجاد کند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه رزمایش دوم طی سه مرحله در استان انجام خواهد شد، تصریح کرد: مرحله اول از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر تحت عنوان دهه امامت آغاز و مرحله دوم در دهه اول محرم و مرحله سوم در دهه آخر ماه صفر که از اربعین تا رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) اجرا خواهد شد.

وی گفت: در مرحله قبل کمک ها به صورت سبد معیشتی بود اما اینبار پیش بینی شده که علاوه بر سبد معیشتی کارت هدیه نقدی که مبلغ هر کارت  بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان است بین  نیازمندان توزیع شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس قرار است البسه، کیف و کفش و لوازم التحریر نیز به همراه سبد معیشتی و کارت هدیه داده شود.

سردار معروفی در ادامه بیان کرد: تعدادی از پاسداران شاغل نیز مقداری از حقوق ماهیانه خود را نیز در این امر خیر اختصاص داده اند.

وی بیان کرد: از استاندار کرمان درخواست داریم تا یک ستاد مدیریت استانی تشکیل دهد تا بتوانیم از کمک های دیگر شرکت های بزرگ تولیدی نیز در این امر استفاده شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب