پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:32:31 - یکشنبه 12 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابر خبر داد:
شمار مبتلایان به کرونا در رابر به ۹۰ نفر رسید
اصغر سجادی گفت: شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در رابر از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۹۰نفر رسیده است.

به  گزارش ” صبح رابر”؛ اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها  در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر  با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت:  ۹۰نفر از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تا به امروز۱۲مرداد در رابر شناسایی شده که  از این تعداد۱۶نفر آنها ساکن  شهرستان رابر نیستند.

وی  افزود: طی پنج  روز گذشته۷ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹در شهرستان   که۳ نفر در مرکز بهداشت  رابر، یک نفر از اسکر و ۲ نفر از هنزا و یک نفر از بیماران غیر بومی  شناسایی شده  است.

سجادی در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز  شهرستان رابر عنوان کرد:  طی دو هفته گذشته ۳۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در رابر شناسایی شد که ۴ بیمار بستری دربیمارستان  و ۲۹ بیمار در ایزوله خانگی هستند.

وی با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی  فرد مبتلا  به ویروس  کرونا در ایزوله  خانگی گفت: متاسفانه  اکثریت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در ایزوله خانگی می باشند به دلیل  عدم رعایت نکات بهداشتی در وهله ی اول   خانواده های خود را به ویروس کرونا آلوده می کنند.

مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها تصریح کرد: افرادی که  قرنطینه  خانگی را رعایت  نکنند مجبور به پذیرش در نقاهتگاه می شویم.

سجادی در پایان با اشاره به  اینکه  سرمنشا اصلی افزایش تعداد بیماران  مبتلا به ویروس کرونا  در رابر را  حضور در مراسمات  عروسی  جیروفت و کرمان عنوان کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب