پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:27:32 - دوشنبه 3 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در رابر
علیرضا خواجه حسنی  از آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی  به ارزش۳۰۰میلیون  تومان خبر داد و گفت: این بسته‌ها در ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین محرومین و خانواده های  آسیب دیده از کرونا  توزیع می شود.

به گزارش “راه آرمان“؛ علیرضا خواجه حسنی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاره رابر در حاشیه این مراسم  گفت : امروز شاهد۱۵۰۰بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰میلیون تومان  به همر اه سه تن مرغ که در این ایام دهه اول محرم  بین محرومین و خانواده های  آسیب دیده از کرونا  توزیع می شود.

حجت الاسلام  والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر نیز در حاشیه این مراسم   با تسلیت  فرارسیدن شهادت علی بن الحسین(ع) گفت: در شهرستان رابر مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه آغاز شد.

وی ارزش این بسته معیشتی را بالغ بر ۳۰۰میلیون تومان خواند و افزود: در همین شب های محرم بین  نیازمندان و محرومین این شهرستان توزیع  می شود و  همه ثواب آن  را به روح ملکوتی و جبروتی سیدالشهدا و صاحبه با وفایشان و شهدای بی بدیلی که  به مکتب عاشورا اقتدا کردند به ویژه سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی هدیه میکنیم.

امام جمعه رابر ضمن دعوت از تمامی هیئبت ها  در این امر خداپسندانه که در این شب های محرم نمی‌توانند نذورات را  به عنوان پخت غذای گرم به  عزاداران توزیع کرد  تمامی  نزولات خود  را به نهضت تعاون و احسان  سوق دهید.

وی خاطر نشان  کرد:  امید است در مرحله بعد بتوانیم محرومین بیشتری را پوشش دهیم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب