پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:50:59 - یکشنبه 9 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
کوفیان خود را برای حقیقت دین که سیدالشهدا(ع) بود، هزینه نکردند/ شاخصه اصلی بنی هاشم اعتقاد قلبی و عملی به امام خویش بود
سردار حسین معروفی گفت: شاخصه اصلی بنی هاشم اعتقاد قلبی و عملی به امام خویش بود، حاج قاسم با تمام وجود ۴۱ سال ذره ای در تبعیت محض از امام خود تردید نکرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم عاشورای حسینی در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه کسانی که در کربلا در مقابل حقیقت دین یعنی امام حسین (ع) صف آرایی کردند، حسین ابن علی (ع) را می شناختند.

وی افزود: این افراد کسانی بودند که در جنگ های مختلف در کنار سید الشهدا (ع) مبارزه کردند و یا افرادی بودند که در کوفه در کنار محراب حضرت علی (ع) و خاندان آل الله بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: ابن سعد فرماندهی سپاهی که امروز در مقابل حقیقت دین ایستاد، هم بازی حسنین (ع) بود و پدر او فرمانده لشکر رسول خدا بود.

سردار معروفی بیان کرد: جمعیتی که امروز در مقابل سیدالشهدا (ع ) ایستاد، هزاران نامه به سمت حجاز و مدینه برای امام حسین (ع) فرستادند و گفتند به کوفه بیا، قیام کن و حکوم عدل را ایجاد کنید.

صحنه کربلا جهل علم نبود و همه با علم کامل در مقابل امام حسین (ع) ایستادند

وی یادآور شد: چه اتفاقی افتاد که این افراد مقابل حقیقت دین صف آرایی کرده و کل خاندان رسول الله را ارباً اربا کرده و آل الله را به اسارت بردند، کربلا جهل علم نبود و همه شناخت کافی داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: در همه مقاتل داریم که در روز نهم و دهم محرم، مردمی که در کوفه بودند از شهر بیرون شدند، نماز خواندند، روزه گرفتند و نذر کردند که حسین ابن علی (ع) کشته نشود.

سردار معروفی تاکید کرد: این کوفیان خود را برای دین و حقیقت دین که سیدالشهدا (ع) بودند، هزینه نکردند و آنچه نباید می شد، شد و قیام های پس از واقعه عاشورا بی نتیجه ماند چرا که به موقع نبود.

وی ادامه داد: کربلا جهل عقل است بدین معنی که سپاه دشمن، جمعیت اندک سپاه امام را دید، این سپاهیان با خود گفتند حسین ابن علی (ع) کشته می شود و اگر ما نجنگیم مستمری ما را قطع کرده و اقتصاد ما به خطر می افتد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: این اقدام به معنی تغییر محاسبه است، دشمن در کربلا محاسبات و ذائقه مردم را تغییر داد، اگر بخواهیم کربلایی دیگر تکرار نشود و سر از تن حسین ابن علی های دیگر جدا نشود، باید به ۲ مولفه با دید اعتقادی در وجودمان نهادینه شود.

امام شناسی حقیقی مسیر شهدای کربلا در راه گردن نهادن

سردار معروفی اذعان کرد: این ۲ مولفه شامل دشمن شناس حقیقی و امام شناس حقیقی بودن، است، یاران امام حسین (ع) بدون چون و چرا فرمان امام خویش را عاشورایی گردن نهادند، عزتمند و جاوید شدند.

وی افزود: یکی از درس های بزرگ عاشورا تبعیت محض از امام است، همان گونه که شهدای ما در دوران ۸ ساله دفاع مقدس کربلا را تکرار کردند و جنگ محنت بار را تبدیل به دفاع مقدس کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: به فرموده سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، این عبارات بدین معنی است که افرادی که برای مصونت دنیا و آخرت خویش اقامه عزا می کنید و برای حفظ جامعه اسلامی به ترویج فرهنگ آل الله می پردازید که قریب ترین فرهنگ برای مصونیت بشری است.

سردار معروفی گفت: ایران خیمه گاه اباعبدلله (ع) و ام القرای اسلام ناب محمدی است، اسلام ناب در ایران و این حکومت حاکم است و درست است که در راس آن مرجع تقلید جامع الشرایط قرار دارد، اما در واقع فرهنگ اهل بیت (ع) و اسلام عاشورایی بر آن حاکم است.

دیده بان تیزبین ولایت هدایت کننده امت اسلامی به سمت سعادت بشری

وی یادآور شد: چه اسلامی غیر از اسلام انقلابی ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران و آرمان های آن ها از غزه ای که یک شیعه ندارد، دفاع کرد، آبرو گذاشت و فرمانده آن جبهه شهید سلیمانی جان و آبروی آن مردم را خرید و بیشترین خیانت را به این کشور، عربستان وهابی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ما نماد اسلام ناب هستیم و در راس آن مرجع تقلید شیعه اثنی عشری که مدیریت ایشان، مدیریت مکتب اهل بیت و نگاه آن تقریب است و حاج قاسم بزرگ ترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است چرا که نگاه اهل سنت را نسبت  به اهل بیت (ع)، ولایت، انقلاب و ملت بزرگ ایران تغییر داد.

سردار معروفی مطرح کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم تشییع شهید سلیمانی سه بار این شهید بزرگوار را شهید قدس معرفی کرد، تغییر نگاه جهان اسلام به انقلاب اسلامی و ملت ما حاصل مجاهدت های شهید سلیمانی بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب پرچم اسلام ناب را به دست گرفته و با عنوان یک دیده بان تیزبین جهان اسلام را به سمت حقیقت دین و سعادت بشری هدایت می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: خیمه گاه ایران نیازمند بنی هاشم است و این بنی هاشم ملت بزرگ ایران هستند، نقش همه ما امروز نقش بنی هاشم برای امام زمان خویش است.

شاخصه اصلی بنی هاشم اعتقاد قلبی و عملی به امام خویش بود

سردار معروفی تاکید کرد: یکی از شاخه های بنی هاشم در صحرای کربلا سبقت در جان دادن بود، شهدای ما برای جان دادن در راه خدا، آرمان های اهل بیت (ع)، کرامت انسانی ملت بزرگ ایران و حفظ ارزش های الهی سبقت گرفتند.

وی افزود: در راس همه این شهیدان، سیدالشهدای مقاومت ارباً اربا خیمه گاه بنی هاشم قرار دارد که دنیا و جهان اسلام را متحیر کرد و ایران را در مقابل خود به زانو در آورد و در قلب همه نفوذ کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شاخصه اصلی بنی هاشم اعتقاد قلبی و عملی به امام خویش بود، حاج قاسم با تمام وجود ۴۱ سال ذره ای در تبعیت محض از امام خود تردید نکرد.

سردار معروفی بیان کرد: حاج قاسم با میل امام کار می کرد و بر خلاف نظریات مخالف کار در جبهه مقاومت ایستاد و به یسترسازی حکومت امام زمان (ع) پرداخت.

وی در پایان خاظرنشان کرد: امروز ما باید از عاشورا درس و عبرت بگیریم تا بتوانیم همه ما بنی هاشم خوبی برای انقلاب باشیم، مکتب شهید سلیمانی مکتبی دست یافتنی است، همه ما می توانیم یک حاج قاسم برای اسلام باشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب