پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:34:24 - شنبه 24 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«از قنات ‌ملک تا بهشت» دومین اثر محمد حسینخانی درباره حاج‌قاسم سلیمانی
محمد حسینخانی نویسنده کرمانی جدیدترین اثر خود با نام « از قنات‌ملک تابهشت» را با محوریت کودکی و زادگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به زودی وارد بازار نشر خواهد کرد.

به گزارش “صبح رابر “؛ بعد از چاپ کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» که به عنوان اولین کتاب بعد از شهادت سردار سلیمانی (در اربعین ایشان) رونمائی و در کمتر از یک سال به چاپ شانزدهم رسیده است، محمد حسینخانی این بار در کتابی با نام « از قنات‌ملک تا بهشت» سعی دارد تا زندگینامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با گرایش کودکی و زادگاه ایشان، به حوزه نشر انقلاب اسلامی عرضه کند.

این نویسنده که از همکاران و همشهریان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان رابر بوده، اظهار کرد: اگرچه تفاوت سنی‌ام با شهید سلیمانی حدود ۱۵ سال است اما با آداب، فرهنگ، رسوم، بازی‌های محلی، کودکی و محیط زندگی کودکی و نوجوانی سردار آشنایی کافی دارم و این موضوع نوشتن مطالب در این خصوص را برایم سهل‌تر می‌کند.

حسینخانی افزود: مدتها قبل از شهادت سردار در خصوص نوشتن کتب شهدای کرمان با وی در ارتباط بوده  و در آن مقطع کتاب «کودکی یک قهرمان» را قلم می‌زدم که با شهادت سردار موضوع کتاب را به زندگینامه این شهید بین المللی تعمیم دادیم و نتیجه کتاب« من قاسم سلیمانی هستم» شد که در چاپ شانزدهم است.

گفتنی است: کتاب «از قنات‌ملک تا بهشت» علاوه بر کودکی و زادگاه سردار شهید سلیمانی به سایر مراحل زندگی ایشان اشاراتی دارد.

این کتاب نهمین اثر این نویسنده کرمانی بوده و دیگر آثار وی بارها تجدید چاپ شده و مجموعا تا کنون ۵۰ هزار جلد کتاب از وی به چاپ رسیده است.

منبع : ایسنا

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب