پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:30:06 - یکشنبه 30 آذر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان عنوان شد؛
رسالت سنگین پرستاران در سیر درمان فریضه مقدسی است
سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، روز پرستار را گرامی داشت.

به گزارش “صبح رابر“؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور مسول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی مشترک روز پرستار را تبریک گفتند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

َیُؤْثِرُونَ عَلَی أَنْفُسِهِمْ وَلَوْ کَانَ بِهِمْ خَصَاصَهٌ (حشر/۹) و آنها را بر خود مقدّم می‌دارند هر چند خودشان بسیار نیازمند باشند

پرستار ترکیبی از یک مجموعه ی ارزشهای اخلاقی و فضایل انسانی است؛ از شفقت و دلسوزی بگیرید تا مسئولیت پذیری، تا صبر و بردباری در برابر بی تابی ها و کج خلقی ها که همه ی اینها فضلیت های بزرگ انسانی است». فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی )

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است:چه زیباست که “روز پرستار” مزین به نام مبارک حضرت زینب سلام الله علیها بزرگ پرچمدار نهضت عاشورا، بانوی صبور و فداکار اسلام شده است.
این بیانیه می افزاید: پرستاران این سرزمین با از خودگذشتگی مثال زدنی در دوران دفاع مقدس، تابلویی از ایثار را در رسیدگی به مجروحین جنگ تحمیلی به جای گذاشتند، آمار هزاران شهید و جانباز پرستار،گواه این ادعاست و امروز در این شرایط بحرانی و شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور اهمیت و نقش بی بدیل پرستاران و تلاش‌های بی دریغ و بی وقفه این عزیزان در راستای خدمت رسانی به مردم و سلامت آنان بیش از گذشته برای همگان نمایان است. تلاش‌های مثال زدنی مدافعان سلامت این میراث‌داران خون شهدا که با روحیه انقلابی و جهادی در خط مقدم پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس هستند و همچنین اهمیت حوزه سلامت و نقش آن‌ها در رشد و بالندگی کشور که برکسی پوشیده نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: بی تردید رسالت سنگین شما بزرگواران در تکمیل و اثربخش نمودن سیر درمان فریضه مقدسی است که تحقق آن جز با انگیزه الهی و ایثار میسر نخواهد بود و یقین داشته باشید که ثاراللهیان استان کرمان با تمام توان، نیرو و امکانات پشتیبان ودر کنار شما مدافعان سلامت خواهند بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: در پایان ضمن تبریک میلاد پرخیروبرکت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار محضر شما مجاهدین جبهه سلامت استان کرمان، یاد وخاطره شهدای  مدافع سلامت را گرامی می داریم و به روح پاکشان سلام و صلوات می فرستیم.اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب