پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:14:46 - پنجشنبه 4 دی 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از بهره برداری مخزن ۳هزار متر مکعبی آب شرب رابر تا تخصیص یک میلیاردو۵۰۰میلیون تومانی به روستای قنات ملک
در سفر استاندار کرمان به رابر، مخزن سه هزار مترمکعبی و خط انتقال و تاسیسات جانبی آب شرب شهر رابر به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح رابر؛ در سفر استاندار کرمان به رابر، مخزن سه هزار مترمکعبی و خط انتقال و تاسیسات جانبی آب شرب شهر رابر به بهره برداری رسید.

برای ساخت این مخزن بتنی۶ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی استان کرمان هزینه شده است که با افتتاح آن مشکل ذخیره آب رابر و فشار آب در مناطق جدید شهر برطرف می شود.

محمدطاهری مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان درخصوص جزئیات این پروژه اظهار کرد: مخزن جدید در کنار مخزن قبلی شهر نصب شده که با بهره برداری از مخزن جدید ظرفیت ذخیره آب از ۳ هزار مترمکعب به ۶ هزار مترمکعب افزایش یافته‌است

استاندار کرمان همچنین با حضور در روستای قنات ملک این شهرستان به مقام شهدای زادگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام و بر سر مزار والدین این شهید بزرگوار قرائت فاتحه نثار کرد.

زینی وند همچنین از مجتمع گردشگری چشمه عروس از طرح های اقتصاد مقاومتی شهر ستان رابر و طرح های گردشگری نیز بازدید کرد.

همچنین اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید ویژه این سه شهرستان به ریاست دکتر زینی‌وند استاندار و با حضور معاون عمرانی و سرپرست معاونت اقتصادی، ائمه جمعه و نماینده سه شهرستان در مجلس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیران استانی در محل فرمانداری رابر، تشکیل و مسائل ۱۵ طرح، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

بر این اساس ۱۵ طرح اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید حائز اهمیت شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه مورد بررسی قرار گرفت.

علی زینی‌وند استاندار کرمان از تخصیص یک و نیم میلیارد تومان اعتبار استانی برای روستای “قنات ملک” زادگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، جهت تکمیل سالن ورزشی و زیر ساخت های این روستا خبر داد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب