پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:36:18 - جمعه 12 دی 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
معماری ارتش بین المللی اسلامی توسط سردار شهید سلیمانی شکل گرفت
حجت الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر گفت:معماری ارتش بین المللی اسلامی توسط سردار شهید سلیمانی شکل گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه رابر در خطبه های دشمن شکن این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت بزرگ سردار دلها به نقش جهانی سردار شهید سلیمانی در خنثی سازی نقشه های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت : معماری ارتش بین المللی اسلامی توسط سردار شهید سلیمانی شکل گرفت.

وی افزود : با شروع جنگ نیابتی استکبار جهانی که با شرکت پیدا و پنهان ده ها کشور آمریکایی ، اروپایی، آسیایی و آفریقایی همراه شدو عراق و سوریه هدف اصلی حملات قرار گرفت که شرایط این دو کشور تبدیل به یک تهدید بزرگ برای جهان اسلام شد.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: اما این سردار سلیمانی عزیز بود که با نگاه فرصت ساز خود از دل این تهدیدها به ارتش بزرگ بین المللی اسلامی را به وجود آورد ؛ فاطمیون،زینبیون، حیدریون و قوات الوطنی نمونه های بارز آن است.

وی با اشاره به نقش دوم سردار سلیمانی گفت : پایان دادن دولت آمریکا ساخته ی داعش بود این سردار مجاهد بود که با پایمردی و فرماندهی شجاعانه خود توانست نیروهای داعش را در آستانه ورود به دروازهای دمشق و بغداد متوقف کند آنان را به عقب راند ونهایتا در موصل متلاشی سازد و پایان عمر داعش را اعلام کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی به نقش سوم سردار سلیمانی در دفع تهدید داعشی از مرز های جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: سرعت بخشی به سیر تکاملی محور مقاومت بود؛ که یکی از کارشناسان آمریکایی گفته بود که طی تحولات سال ۲۰۱۱تاکنون محور مقاومت تبدیل به جریان مقاومت و در نهایت تبدیل به اتحاد مقاومت شده است.

وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در تعمیق و گسترش جغرافیای مقاومت یادآور شد: محور مقاومت در یمن امروز چنان قوی شده است که سعودی ها که مهم ترین خریداران تسلیحاتی جنگی در سطح دنیا هستند در جنگ انصارالله و مردم یمن ، ابتکار عمل را از دست داده اند و آل سعود در موقعیت ضعف و سقوط قرار گرفته است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به نقش سردار سلیمانی در تعمیق اخوت بین ملت های منطقه تصریح کرد: جنگ هشت ساله بین دو کشور ایران و عراق به طور طبیعی می توانست سال ها باعث کینه ، عداوت و دشمنی بین این دو ملت مسلمان همسایه شود اما سردار سلیمانی نه تنها در عراق امنیت را به وجود آورد بلکه زمینه ساز اخوت و همدلی مضاعف میان دو ملت ایران و عراق شد.

وی احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورهارا نقش دیگر سردار سلیمانی خواند و افزود: غرب آمریکا به فرماندهی سپهبد شهید سلیمانی نمایشگاهی از شکست آمریکا شد.

وی ، با اشاره به زادگاه سردار دلها گفت : برای ترویج مکتب سردار عزیز یک مکانی و فضایی که بتوان موزه ای برای آثار سردار شهید و مکانی برای راهیان نور کشور داشته باشد با توجه به اینکه در جلسه شورای اداری که در شهرستان سردار دلها به ریاست استاندار برگزار شد مقرر شد یک ساختمان برای ترویج مکتب شهید سلیمانی ساخته شود این ساختمان مکتب به تصویب رسیده و کارهای مقدماتی ان هم آغاز شده که به امید خدا با پیگیری های مضاعف سرعت پیدا کند

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب