پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:17:47 - شنبه 13 دی 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سخنگوی سپاه پاسداران:
انجام کار مخلصانه علت فرار شهید سلیمانی از رسانه ای شدن بود/ عزت حاج قاسم سرمایه نرم افزاری بزرگی برای آزادسازی قدس شریف است
سردار رمضان شریف گفت: امروز عزت و آبروی حاج قاسم یک سرمایه نرم افزاری بزرگی است که در اختیار حامیان انقلاب اسلامی قرار دارد تا بتوانند راه آن شهید سرافراز را در ناکام کردن توطئه های دشمن، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی و آزاد سازی سازی قدس شریف ادامه دهند.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از “راه آرمان “؛  سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران در جوار مزار مطهر شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی همواره از حضور در رسانه ها و رسانه ای شدن پرهیز می کردند، شاید دلیل عمده آن هم این بود که در تلاش بودند تا کار مخلصانه ای انجام دهند.

وی افزود: شهید سلیمانی همواره معتقد بودند کسی که باید ببیند خداوند متعال است و تلاش می کردند تا کارهای صورت گرفته را به نام دیگران، به ویژه به نام شهیدان در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت ثبت کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: این شهید بزرگوار همواره توصیه می کردند که این اقدامات از برکات خون شهدا است و اگر قرار است چهره سازی صورت گیرد، باید از چهره منور شهدا باشد.

سردار شریف بیان کرد: در ۴ سال گذشته به دلیل حضور گسترده شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، عمدتا فعالیت های ایشان به واسطه فضای مجازی در میادین مختلف منتشر می شد.

وی یادآور شد: هرگز به یاد ندارم که این شهید بزرگوار کنفرانس خبری را هماهنگ کرده باشد و یا در جمع خبرنگاران صحبت کرده باشد، تنها فرمانده ما بود که ما هرگز برای او کنفرانس خبری برگزار نکردیم.

عزت حاج قاسم سرمایه نرم افزاری بزرگی برای آزادسازی قدس شریف است

سخنگوی سپاه پاسداران ابراز کرد: خداوند متعال به برکت اخلاص، شجاعت، درایت و تاثیرگذاری این شهید عزیز، همچنین کارآمدی ایشان در نابودسازی طراحی های دشمن و انسی که با توده های مردم داشت، به حاج قاسم عزت و آبرو عطا کرد.

سردار شریف گفت: امروز این عزت و آبرو یک سرمایه نرم افزاری بزرگی است که در اختیار حامیان انقلاب اسلامی قرار دارد تا بتوانند راه آن شهید سرافراز را در ناکام کردن توطئه های دشمن، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی و آزاد سازی سازی قدس شریف ادامه دهند.

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی قهرمان ملی ملت ایران و امت اسلامی است، در طول ۴۰ سال گذشته بیان چنین تعبیری از امامین انقلاب اسلامی صورت نگرفته بود.

سخنگوی سپاه پاسداران مطرح کرد: این امر نشان دهنده جایگاه و اقدامات بزرگی است که سردار سلیمانی در احیا امت اسلامی برای مقابله با دشمن انجام داده و پتانسیل قدرتمندی که از نیروهای مذهبی و متدین امت اسلامی برای مقابله با دشمن، جلوگیری از تحقیر امت اسلامی، جلوگیری از چپاول منابع این کشورها و ممانعت از ایجاد تفرقه در منطقه که منشا اصلی آن رژیم صهیونیستی است، ایجاد شده است.

سردار شریف تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بر ترویج مکتب حاج قاسم تاکید کردند، باید این راه را ادامه داد چرا که تبیین مکتب حاج قاسم می تواند الگوی مناسبی برای همه جوانان در امت اسلامی و آزادگان جهان باشد.

وی افزود: سردار سلیمانی کاری را در دوران دفاع مقدس به عنوان یک اقدام منحصر به فرد در به کارگیری، مشارکت و حضور مردم در دفاع مقدس انجام داد که اقدامی ابتکاری است و در جمهوری اسلامی خلق شده بود.

سخنگوی سپاه پاسداران متذکر شد: سردار سلیمانی تعداد زیادی از رزمندگان استان های مختلف را در قالب تیپ جمع کرد و با استفاده از این نیروها با تجاوزات صدام مقابله می کرد.

اتحاد رزمندگان کشورهای مسلمان در سوریه، پیام قدرتمند بیداری جهان اسلام را مخابره کرد

سردار شریف ابراز کرد: خداوند عمر طولانی تری به حاج قاسم عطا کرد، ایشان پس از دوران دفاع مقدس همین مدل را در شاکله ای بزرگ تر در جهان اسلام پیاده کردند.

وی یادآور شد: در سرزمین سوریه برای مقابله با داعش سوری، عراقی، لبنانی، افغانی، پاکستانی و ایرانی در کنار یک دیگر می جنگند و پیام قدرتمند نرم افزاری را برای دشمن ارسال می کند و نشان می دهد که امت اسلامی بیدار شده و خون جدیدی در تار و پود امت اسلامی دمیده شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: اکنون روزگاری نیست که صهیونیست ها با یک کشور در ارتباط باشند و برای تحقیر و اشغال آن کشور تلاش کرده و پایتخت آن را تصرف کنند.

سردار شریف تاکید کرد: امروز اگر صهیونیست ها به هر نقطه ای از جغرافیای جهان اسلام تجاوز کنند، با انبوهی از جوانان شیفته و عاشق دفاع از مبانی اسلامی رو به رو می شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم همین پتانسیل در مکتب شهید سلیمانی، یاران و فرماندهانی که شهید سلیمانی در عراق، سوریه و لبنان تربیت کرده، مقدمه ای برای آزادسازی قدس شریف باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: افرادی که سعی در عادی سازی شهادت فرماندهان جبهه مقاومت دارند، در گذشته نیز روابط پنهانی با رژیم صهیونیستی داشتند و مجبور شدن به علت نیاز نتانیاهو و ترامپ این روابط را علنی کنند.

سردار شریف گفت: امت اسلامی و توده مردم کشورهایی که روسای آن ها در حال خیانت به جبهه مقاومت هستند، توجهی به تدابیر حاکمان خود ندارند و این ها نیز مانند سایر حکام خیانتکار عرب در نزد مردم خوار و خفیف می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رو شدن ارتباط این حکام با صهیونیست ها می تواند چهره واقعی آن ها را برای مردم آن کشور و امت اسلامی نمایان می کند و جنایات رژیم صهیونیستی را آشکار می کند که پتانسیل بیشتری برای مبارزه با آن ها است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب