حکمتهای نهجالبلاغه خود الگوی عملی عدالت، زهد و شجاعت بوده است
نمایش جلوهای از وحدت و ایمان به خاندان نبوت در رابر
جشن شب ولادت امام رضا علیهالسلام در رابر
گلباران گلزار شهدای روستای قنات ملک زادگاه سردار دلها
دستبند پلیس رابر بر دستان خردهفروشان مواد مخدر
نوروز علوی با تمسک به روحیه اهلبیت و شخصیت امیرالمؤمنین(ع) محقق میشود
هشدار پلیس به رانندگان زیر سن قانونی
مدارس شهرستان رابر تا ۲۸ اسفندماه دایر است
رویداد فرهنگی ادبی رد پای عشق در شهرستان رابر برگزار شد
عشایر ایل بچاقچی و اهالی روستای قنات ملک برگزیدگان دوستدار کتاب کشور شدند
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شجره طوبی
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم مطهر امام رضا(علیهالسلام)
پویش ملی «زندگی با آیهها»
برپایی ۱۵ بازارچه نوروزی صنایعدستی در استان کرمان
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر انقلاب
اعمال شب اول ماه مبارک رمضان
به گزارش ” صبح رابر” حجتالاسلام مرتضی اسماعیلیپور، استاد حوزه علمیه نبی اکرم (ص) در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران در خصوص فلسفه قرآن به سر گرفتن در شبهای قدر گفت: در روایات اهل بیت (ع) داریم که قرآن تجلی کلام حق است بنابراین وقتی در شبهای قدر آن را بر روی سرمان میگیریم به این معناست که “خدایا در عالم وجود چیزی بالاتر از قرآن که نماینده خودت باشد نداریم”.
استاد حوزه علمیه بنی اکرم (ص) در ادامه گفت: در شبهای قدر مسلمانان با توجه به اینکه به خاطر گناهانشان در نزد خدا آبرویی ندارند قرآن را بالای سر میگیرند زیرا کلام الهی است و وقتی که زیر چتر رحمت خدا باشیم او را به بزرگی خودش قسم میدهیم تا ما را ببخشد.
اسماعیلپور در ادامه افزود: تبلور قرآن امامان معصوم هستند و ما در شبهای قدر علاوه بر قرآن ۱۴ معصوم (ع) را واسطه قرار میدهیم، یعنی ازنبی اکرم (ص) شروع میکنیم و تا امام دوازدهم امام عصر (عج) خدا را قسم میدهیم تا به آبروی اینان ما را نیز جزو بخشودگان قرار دهد چرا که در عالم، کتابی بالاتر از قرآن و انسانهایی بالاتر از چهارده معصوم وجود ندارند که بتوان به واسطه مقام و منزلتشان در نزد خداوند از حضرت حق استغفار کرد.
انتهای پیام/











