پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:56:22 - دوشنبه 23 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به خود مفتخرم نام شهید در کنار اسم پدرم مزین شد
منصوره افضلی دخترسردارشهید محمد افضلی گفت:پدر برای هرفرزندی مقدس و زیباست ولی وقتی اسم شهید کنارش گذاشته می شودو گفته می شود و اینگونه مطرح می شود بیشتر مفتخر به اسم و جایگاه و آن کلمه مقدس پدر می شوید.

منصوره افضلی دخترسردارشهید محمد افضلی در گفتگو با “ صبح رابر“، گفت: زمانی که پدرم به شهادت رسید من ۱۴روزه بودم و تنها خاطره من از پدرم عکسها و خاطراتی بود که از زبان مادر و اطرافیانم بازگو می شد ،شناخت کمی ازایشان پیدا کردم و آن وصیت نامه بابا بوده که برای ما همیشه الگو و منبع بوده، استفاده کردیم.

وی ادامه داد:  دروصیت نامه بابا هر جمله ،جمله اش و هر کلمه، کلمه اش برای ما درس است و اهمیت دارد و بخش هایی از این وصیت نامه هست که خیلی مهم است جاهایی که ما را وصیت کردند به اینکه اگاه باشیم راهی را انتخاب می کنیم مثل خودشان که اگاهانه راهشان را انتخاب کرده بودند و مطمئنم از این  مسیرشان بر نمی گشتند.

دختر شهید افضلی افزود: پدرم بهتربن راه را برای سفر به دیار باقی انتخاب کرده و یقیناً جایگاهشان هم بهترین جایگاه خواهد بود.

وی عنوان کرد: می دانیم پدرم  هیچ وقت جلوی ظلم سکوت نمی کردند وما مردم  نیز همین گونه باشیم که جلوی ظلم سکوت نکنیم و از مظلوم دفاع کنیم و هر کس هر مسیری را انتخاب می کند ما سعی کنیم مسیر درست و صحیح را انتخاب کنیم.

دختر شهید با اشاره به یک جمله از وصیت نامه پدرش گفت : در وصیت نامه پدرم آمده است:« مواظب باشید استعماری که ما بامشت خالی از در بیرون کردیم  در ان زمان که شمازندگی می کنید از پنجره وارد نشود»، امیدوارم استعمار و استبداد در هر قالب و لباسی و با هر وضعیتی  که هستند ما بشناسیم اش  و جلویش بایستیم .

DSC01159

وی با بیان اینکه بابا همیشه مایه افتخار من بوده همین روزها و لحظه هاست که افتخار می کنم و درادامه افزود: پدر برای هرفرزندی مقدس و زیباست ولی وقتی اسم شهید کنارش گذاشته می شودو گفته می شود و اینگونه مطرح می شود بیشتر مفتخر به اسم  و جایگاه و آن کلمه مقدس پدر می شوید.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب