پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:29:58 - شنبه 6 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توصیه هایی به زائران پیاده حرم رضوی
فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: زائران پیاده حرم رضوی، جهت حفظ امنیت جانی خود از تردد و پیاده‌روی در طول شب جداً خودداری کنند و در روز به‌هیچ‌عنوان از آسفالت جاده برای تردد استفاده نکنند.

به گزارش “صبح رابر“؛ سرهنگ برات اویسی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران در گفت‌وگو با ندای چناران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر و شهادت رسول گرامی اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برای ارائه خدمات بهتر به زائران پیاده حرم رضوی نیاز است که مدیران محترم کاروان‌ها افرادی را به‌عنوان انتظامات تعیین کنند و در طول مسیر با مراکز و واحدهای انتظامی تعامل و همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

وی ادامه داد: زائران محترم حداقل باید ۱۰ متر از جاده فاصله داشته باشند و به‌هیچ‌عنوان از آسفالت جاده برای تردد استفاده نکنند.

وی بابیان اینکه جهت حرکت کاروان‌های پیاده باید خلاف جهت حرکت وسایل نقلیه باشد، گفت: زائران گرامی تحت هیچ شرایطی از سمت راست حرکت نکنند و جهت حفظ امنیت جانی خود از تردد و پیاده‌روی در طول شب اکیداً خودداری کنند.

اویسی بابیان اینکه در ساعات ابتدایی و انتهای روز دید کافی از سوی رانندگان وجود ندارد، بیان داشت: کاروان‌های پیاده در صورت امکان، از تن‌پوش شب نما استفاده کنند و در غیر این صورت وسایل و یا علائم هشداردهنده در جلوی کاروان‌ها بکار گرفته شود.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران ضمن تأکید بر استفاده از موکب‌ها و اماکن تعیین‌شده و دارای مجوز جهت اسکان در شب، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است و زائران محترم در طول مسیر توصیه‌های پلیس و عوامل امدادی را مدنظر قرار دهند و با عوامل انتظامی همکاری سازنده‌ای داشته باشند تا ان‌شاءالله شاهد سفری ایمن و به‌دوراز هرگونه خطری باشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب