















1:50:02 - یکشنبه 24 شهریور 1392
به گزارش ” صبح رابر ” زنان بد حجاب زنانی که پوشش دارند و لی برهنه اند ۱.رسول اکرم سلام الله: در آخر زمان از میان امت من زنانی خواهند آمد که پوشش دارند اما برهنه اند و بر سرهایشان بر آمدگی مانند کوهان شتر ۲ .رسول خدا – صلّی الله علیه و آله : زمانی […]
به گزارش ” صبح رابر ” زنان بد حجاب زنانی که پوشش دارند و لی برهنه اند
۱.رسول اکرم سلام الله:
در آخر زمان از میان امت من زنانی خواهند آمد که پوشش
دارند اما برهنه اند و بر سرهایشان بر آمدگی مانند کوهان شتر
۲ .رسول خدا – صلّی الله علیه و آله : زمانی که دیدید زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند، به آنها بگوئید که نمازشان قبول نیست.«کنزالعمال/ ج ۱۶/ ص ۳۹۲»
۳.پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله : دو گروه از دوزخیان را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند … زنانی که پوشیده ولی برهنه اند …. سرهایشان را مانند کوهان شتر برجسته می کنند، اینان به بهشت نمی روند و بوی بهشت را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد، استشمام نمی کنند. «میزان الحکمه/ج۱/ص۵۳۰»
١- آن ها اهل دوزخ هستند:
پیامبر (صلى الله علیه وسلم) می فرماید: « صِنْفَانِ مِنْ أَهْلِ النَّارِ لَمْ أَرَهُمَا… وَنِسَاءٌ کَاسِیَاتٌ عَارِیَاتٌ مُمِیلَاتٌ مَائِلاَتٌ رُءُوسُهُنَّ کَأَسْنِمَهِ الْبُخْتِ الْمَائِلَهِ لاَ یَدْخُلْنَ الْجَنَّهَ وَلاَ یَجِدْنَ رِیحَهَا وَإِنَّ رِیحَهَا لَیُوجَدُ مِنْ مَسِیرَهِ کَذَا وَکَذَا». (مسلم).
معنی: دو گروه از اهل دوزخ می باشند که مثل آنها را مشاهده نکرده ام… دسته دوم زنانی هستند که ظاهراً لباس پوشیده اند اما در حقیقت و عریانند، دور از راه حق، و موهای سرشان را چنان در یک جا جمع میکنند که به کوهان کج شترها می ماند این نوع زنان داخل جنت نمی شوند حال آنکه بوی جنت از مسیرهای چنین و چنان (کنایه از بعد مسافت) به مشام می رسد».
معنی: دو گروه از اهل دوزخ می باشند که مثل آنها را مشاهده نکرده ام… دسته دوم زنانی هستند که ظاهراً لباس پوشیده اند اما در حقیقت و عریانند، دور از راه حق، و موهای سرشان را چنان در یک جا جمع میکنند که به کوهان کج شترها می ماند این نوع زنان داخل جنت نمی شوند حال آنکه بوی جنت از مسیرهای چنین و چنان (کنایه از بعد مسافت) به مشام می رسد».
۲- در آخرت برهنه و عریانند:
پیامبر (صلى الله علیه وسلم) می فرماید: «رُبَّ کاسیه فی الدنیا عاریه فی الآخره»: یعنی چه بسیار زنانی هستند که در دنیا ظاهراً لباس پوشیده اند اما در آخرت عریان خواهند بود. زنانی که لباسهای نازک و تنگ که برجستگیها و بدن آنها مشخص است.
۳- مبغوضترین بندگان نزد خدا هستند: پیامبر (صلى الله علیه وسلم) در حدیث می فرماید: «أبغض الناس إلى الله ثلاثه …. ومبتغ فی الإسلام سنه الجاهلیه». (البخاری). ومن سنه الجاهلیه التبرج، قال تعالی: ﴿وَلاَ تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِیَّهِ الْأُولَى﴾. معنی: «سه دسته نزد خدا از مبغوضترین مردم هستند که یکی از آنها کسانی هستند که خواهان بوجود آمدن و تداوم رسم و رسوم دوران جاهلیت در اسلام می باشند». که یکی از سنتها و رسوم جاهلیت تبرج و خودنمایی زنان است. خداوند می فرماید: و مانند دوران جاهلیت خود نمایی نکنید.
۳- مبغوضترین بندگان نزد خدا هستند: پیامبر (صلى الله علیه وسلم) در حدیث می فرماید: «أبغض الناس إلى الله ثلاثه …. ومبتغ فی الإسلام سنه الجاهلیه». (البخاری). ومن سنه الجاهلیه التبرج، قال تعالی: ﴿وَلاَ تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِیَّهِ الْأُولَى﴾. معنی: «سه دسته نزد خدا از مبغوضترین مردم هستند که یکی از آنها کسانی هستند که خواهان بوجود آمدن و تداوم رسم و رسوم دوران جاهلیت در اسلام می باشند». که یکی از سنتها و رسوم جاهلیت تبرج و خودنمایی زنان است. خداوند می فرماید: و مانند دوران جاهلیت خود نمایی نکنید.
۴- به اندازه گناه کسی که او را تقلید و یا فریب او را میخورد گناه بر اوست:
پیامبر (صلى الله علیه وسلم) می فرماید: «من دعا إلى ضلاله کان علیه مِنَ الإثم مثلُ آثام من تبعه لا ینقص ذلک من آثامهم شیئاً». (مسلم) معنی : دعوت کننده بسوی گمراهی علاوه بر گناهای خود در گناهای کسانی که از او پیروی میکنند نیز شریک است بدون آنکه چیزی از گناهای آنها کاسته شود.
۵- ملعون و مورد نفرت خداست:
فقد روی «… نساء هم کاسیات، عاریات على رؤوسهن کأسنمه البخت … ملعونات…». (أحمد وابن حبان والحاکم). معنی: از پیامبر (صلى الله علیه وسلم) روایت شده که زنان بظاهر کالا پوشیده اما در واقع عریان که موی سرشان بمانند کوهان کج شتر است ملعون و مورد نفرت خدا هستند. (احمد، وابن حبان و حاکم)
۶- زنا کار است: «أیما امرأه استعطرت فمرت على قوم لیجدوا ریحه فهی زانیه». (ابو داود) معنی : هر گاه زنی خود را معطر نماید و بر مردمی عبور نماید که بوی عطرش به آنها رسد مثل این است که زنا کرده باشد.
۶- زنا کار است: «أیما امرأه استعطرت فمرت على قوم لیجدوا ریحه فهی زانیه». (ابو داود) معنی : هر گاه زنی خود را معطر نماید و بر مردمی عبور نماید که بوی عطرش به آنها رسد مثل این است که زنا کرده باشد.
۷- نمازش قبول نمی شود:
پیامبر (صلى الله علیه وسلم) می فرماید: «أیما امرأه تطیبت ثم خرجت إلى المسجد لم تقبل لها صلاه حتى تغسل». (ابن ماجه). معنی : هر زنی که خود را معطر نماید و سپس به مسجد برود نمازش قبول نیست مگر اینکه آثار عطر را از خود دور کند. (ابن ماجه)
۸- پرده بین او و الله تعالی از بین رفته است: پیامبر فرمود : « أَیُّمَا امْرَأَهٍ وَضَعَتْ ثِیَابَهَا فِی غَیْرِ بَیْتِ زَوْجِهَا, فَقَدْ هَتَکَتْ سِتْرَ مَا بَیْنَهَا وَبَیْنَ اللَّهِ». (ابن ماجه والحاکم) هر زنی که لباسش را در غیر منزل شوهرش در آورد و برهنه شود حتماً پرده بین خود و خدایش را از بین میبرد.
۸- پرده بین او و الله تعالی از بین رفته است: پیامبر فرمود : « أَیُّمَا امْرَأَهٍ وَضَعَتْ ثِیَابَهَا فِی غَیْرِ بَیْتِ زَوْجِهَا, فَقَدْ هَتَکَتْ سِتْرَ مَا بَیْنَهَا وَبَیْنَ اللَّهِ». (ابن ماجه والحاکم) هر زنی که لباسش را در غیر منزل شوهرش در آورد و برهنه شود حتماً پرده بین خود و خدایش را از بین میبرد.