پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:39:47 - یکشنبه 9 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضرت فاطمه (س) نمونه ی بارز دفاع از ولایت و پایبندی به امامت است
کارشناس قرآنی اداره کل امور شاهد و ایثارگران کرمان گفت: یکی از نمونه های بارز دفاع از ولایت و پایبندی به امامت حضرت فاطمه (س) را می توان در سیلی خوردن و استقامت ایشان میان در و دیوار دانست.

به گزارش ” صبح رابر”؛ عفت ابوالحیدری در گفتگو بازنان کویر ، در رابطه با ولایت پذیری حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه (س) نمونه ی واقعی ولایت پذیری است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) شیعه ی واقعی حضرت علی (ع) بودند و در تمام دوران زندگی شان از همسرشان با لفظ امام یاد می کردند.

کارشناس قرآنی اداره کل امور شاهد و ایثارگران کرمان تاکید کرد: یکی از نمونه های بارز دفاع از ولایت و پایبندی به امامت حضرت فاطمه (س) را می توان در سیلی خوردن و استقامت ایشان میان در و دیوار دانست.

وی در ادامه به ندای این الفاطمیون صحرای محشر اشاره کرد و اظهار داشت: ندای این الفاطمیون صحرای محشر چون آهن ربایی است و کسانی را جذب می کند که در زندگی هایشان سنخیت و شباهت با فاطمه زهرا (س) دارند.

ابوالحیدری توضیح داد: باید در زندگی حضرت فاطمه (س) تدبر کنیم تا بتوانیم در مسائلی چون حجاب, رفتار با همسر، رفتار با پدر و مادر و بسیاری دیگر از زندگی ایشان درس بگیریم و الگو پذیر باشیم.

کارشناس قرآنی اداره کل امور شاهد و ایثارگران قرآن با اشاره به آرامش حاکم بر زندگی حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) تشریح کرد: حضرت فاطمه (س) در تمام ابعاد زندگی شان توانستند فرامین الهی و اسلامی را رعایت کنند به همین دلیل زندگی ایشان عاری از اغتشاش و  الگو برای همه ی انسان ها است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب