پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:30:32 - جمعه 7 آذر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آزادی ۱۳۸ زندانی در جوار مزار مطهر شهید سلیمانی
امین مهدی پور گفت: همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج به فرمان امام راحل معمار کبیر انقلاب، تعداد ۱۳۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و عمد در محل جوار مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آزاد شدند.

 به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از راه آرمان؛ امین مهدی پور با بیان اینکه یکی از اهداف شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد عدالت اجتماعی و کمک به بخش آسیب پذیر جامعه و مستضعف است، گفت: در این راستا در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) معمار کبیر انقلاب شاهد آزاد سازی تعداد ۱۳۸ نفر از زندانیان محکومین مالی جرائم غیر عمد و عمد از محل جوار مطهر سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان ادامه داد: نکته ارزشمند و حائز اهمیت که می توان در نهضت آزادسازی زندانیان در مرحله نخست طرح مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به عینه مشاهده کرد، شرکت فرماندهان نواحی و تشکیل کمیته های صلح و سازش با محوریت سازمان بسیج حقوقدانان استان بود، که موجب شد بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از شُکات رضایت گرفته شود و این تعداد به آغوش خانواده خود باز گردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مرحله نخست اجرای طرح مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۲ میلیارد تومان از محل کمک های مؤمنانه که با همکاری سپاه ثارالله، اداره کل زندان های استان، ستاددیه، انجمن حمایت از زندانیان، خیرین برای آزادسازی زندانیان اختصاص پیدا کرد که امیدواریم این حرکت به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

گفتنی است این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سیلمانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان، یدالله موحد رئیس اداره کل دادگستری استان، رئیس اداره زندان های استان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب