پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:39:47 - شنبه 9 مرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روحیه شهادت طلبی و ولایت پذیری عامل اصلی عزت ملی /عظمت شهادت کمرنگ شود؛ گمراهی برما حاکم خواهد شد
حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان عامل اصلی عزت ملت ایران ونظام جمهوری اسلامی ایران را روحیه شهادت طلبی وولایت پذیری دانست و گفت:اکنون هم ملت ایران به پشتوانه فرامین رهبر معظم انقلاب این راه پر اقتدار را با صلابت ادامه خواهند داد.

به گزارش “صبح رابر“؛ همزمان با سالروز شهادت ششمین امام شیعیان پنجمین یادواره سرداران و۷۲شهید والامقام پایگاه بسیج ابوالفضل(ع) رابر با حضور حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه رابر،جمع کثیری از مسئولین و خانواده های معظم شهدا، جانبازان وایثارگران و مردم شهیدپرور رابر در سالن ورزشی شهرک شهید تهرانی  برگزار شد.

DSC04473
در این مراسم معنوی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت شهادت عظیم وجانگداز ششمین امام شیعیان با اشاره به اینکه خداوند متعال از زمانیکه بشر را آفرید برای آنان معلم ومربی قرار داد از حضرت محمد(ص) وبعد از ایشان اهل بیتش گفت: بیشترین احادیث و روایات از امام جعفر صادق (ع) است که با رو به انقراض رفتن دوره بنی امیه و با توجه به اینکه بنی عباس قدرت چندانی نداشت امام محمد باقر(ع) و بعد از آن امام جعفر صادق فرصت پیدا کرد تا احادیثی درباره معارف اسلامی، خداشناسی، اخلاقیات انسانی، عبادات ومقررات اسلامی برجای بگذارد که به دست ما برسد.

photo_2016-07-30_18-03-58

وی ادامه داد: در میان ائمه امام باقر(ع) و امام صادق(ع) دارای رسالت ویژه‌ای بودند و وظیفه آنها بسیار حساس بود.

حجت الاسلام علیمرادی تاکید کرد: امام صادق(ع) با دانش خود پاسخ منطقی را به سوالات دشمنان می‌دادند و منصور دوانیقی را در فکر فرو برد و سبب شد که این ملعون امام صادق(ع) را به شهادت برساند.

photo_2016-07-30_18-04-18
وی، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه والای شهدا افزود: خداوند متعال به پاس جانبازی شهدا آنها را در زمره شفاعت کنندگان روز قیامت قرار داده است.
این نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: شهدا با خون خود راه حق را نشان دادند و راه باطل را کنار زدند که امکان حاکمیت دین را فراهم کردند و اگر نبود خون شهدای ما در دوران دفاع مقدس ما الان از امنیت موجود برخوردار نبودیم.
حجت الاسلام علیمرادی عامل اصلی عزت ملت ایران ونظام جمهوری اسلامی ایران را روحیه شهادت طلبی وولایت پذیری دانست وافزود: اکنون هم ملت ایران به پشتوانه فرامین رهبر معظم انقلاب این راه پر اقتدار را با صلابت ادامه خواهند داد.
وی افزود: اگرعظمت جهاد وشهادت کمرنگ شود وتکریم وتعظیم شهدا از جامعه حذف شود بازهم لشکر سیاه ضلالت و گمراهی برما حاکمیت پیدا خواهد کرد.
امام جمعه رابر نیز در این مراسم با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: یکی از خاصیت های مهم یادواره ها این است که دشمنان نظام چه در خارج و چه در داخل کشورمان از گمراه کردن جوانان مایوس می شوند.

photo_2016-07-30_17-59-41
حجت الاسلام صادقی با اشاره به برگزاری بعضی کنسرتها وجلسات لهو لعب گفت: دشمنان خارجی وداخلی که سعی در دور کردن جوانان ما از اسلام دارید بدانید که برگزاری یادواره های شهداو ترویج فرهنگ شهادت طلبی شما را از دستیابی به نقشه های شوم وپلیدتان ناکام خواهد گذاشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به احادیث و روایاتی از امام جعفر صادق (ع) گفت: کسی که نماز شب را سبک بشمارد شفاعت ما نصیب او نمی شود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب