پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:49:22 - سه شنبه 17 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چهره ای کاملا زمستانی رابر با بارش ۸۰ سانتی متری برف + عکس
به گزارش ” صبح رابر” بارش سنگین برف از روز گذشته رابررا سفید پوش کرد .ارتفاع برف در این شهر هم اکنون به ۸۰سانتی‌متر می‌رسد. چهره ای کاملا زمستانی به این منطقه بخشیده و موجب خوشحالی مردم بویژه روستاییان و کشاورزان شد. بارش برف همچنین موجب لغزندگی خیابان ها و کندی تردد خودروها در سطح […]

به گزارش ” صبح رابر” بارش سنگین برف از روز گذشته رابررا سفید پوش کرد .ارتفاع برف در این شهر هم اکنون به ۸۰سانتی‌متر می‌رسد. چهره ای کاملا زمستانی به این منطقه بخشیده و موجب خوشحالی مردم بویژه روستاییان و کشاورزان شد. بارش برف همچنین موجب لغزندگی خیابان ها و کندی تردد خودروها در سطح شهر شده و رفت و آمد مردم در سطح شهرو معابر عمومی را با مشکلاتی مواجه کرد. تمام محور‌های مواصلاتی روستاهای اطراف به  شهرستان رابرمسدود بود راهداران مشغول برف‌روبی ‌مناطق روستایی و محورهای اصلی شهرستان رابر هستندو عملیات پاکسازی معابر پوشیده از برف رابرادامه دارد .حجم انبوه برف و یخبندان در درون شهری رابر تردد رهگذران پیاده و وسایط نقلیه را مختل کرد.امروز سه شنبه کلیه ادارات دولتی و مدارس  راتعطیل کرد.به منظور برف‌روبی مردم اکثراً برف پشت بام منازل را خود با پارو و بیل می روبند. آنتن تلویزیون ودرختان بر اثر شکستگی شاخه های ناشی از سنگینی برف ایجاد شده است.

وبارش برف با مه گرفتگی امروز همراه بود بر اساس اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان سامانه بارندگی تاساعت ۸ امشب ادامه دارد .

تردد از محورهای اصلی و به ویژه گردنه اسکر در محور ارتباطی رابربه  کرمان و بافت فقط با زنجیر چرخ مجاز بوده و همچنین رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند بدلیل مه آلود بودن هوا حتما چراغ خودروهای خود را روشن و وسایل نقلیه خود را به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند . از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب