پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:54:10 - شنبه 22 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لزوم تداوم فعالیت ستاد راهبردی جنوب استان کرمان
بدون شک کارنامه درخشان این ستاد می تواند یکی از افتخارات دولت های عدالت محور نهم و دهم بود که توانست با مطالعه دقیق گروه های کارشناسی و شناخت مهمترین نیازهای منطقه اعتبارات قابل توجهی را جهت عمران ، آبادانی و توسعه جذب نماید. یکی از اقدامات قابل تحسین دولت فعلی در منطقه جنوب شرق […]

بدون شک کارنامه درخشان این ستاد می تواند یکی از افتخارات دولت های عدالت محور نهم و دهم بود که توانست با مطالعه دقیق گروه های کارشناسی و شناخت مهمترین نیازهای منطقه اعتبارات قابل توجهی را جهت عمران ، آبادانی و توسعه جذب نماید.

یکی از اقدامات قابل تحسین دولت فعلی در منطقه جنوب شرق کشور راه اندازی ستاد راهبردی  جنوب استان کرمان در راستای توجه ویژه به محرومیت زدایی از این منطقه کمتر برخوردار بود . اتفاقی که سبب شد مشکلات زیربنایی و عقب ماندگی های شهرستانهای تحت پوشش خصوصا در شهرستان رودبار جنوب با سرعتی قابل قبول مرتفع گردد .

بدون شک کارنامه درخشان این ستاد می تواند یکی از افتخارات  دولت های عدالت محور نهم و دهم بود که توانست با مطالعه دقیق گروه های کارشناسی و شناخت مهمترین نیازهای منطقه اعتبارات قابل توجهی را جهت عمران ، آبادانی و توسعه جذب نماید.

اما به رغم همه اقدامات قابل توجه صورت پذیرفته  هنوز هیچ گونه توازنی بین چهره جنوب وشمال استان وجود ندارد. مسیر پیموده شده مسیری صحیح و سرعت حرکت هم تا حدی زیادی قابل قبول بوده ، لیک برای رسیدن به عدالت اجتماعی مطلوب و  داشتن جنوب کرمانی توسعه یافته به کار و فعالیتی دو چندان نیاز است. مردم فهیم و قدرشناس جنوب انتظار دارند دولت تدبیر وامید نیز ضمن حمایت از ستاد راهبردی جنوب کرمان با اعمال تغییرات لازم بر کارامدی و توانمندی آن بیفزاید تا خدای نکرده شاهد توقف قطار توسعه در این منطقه مستعد و بکر نباشیم ، بلکه با شناخت ظرفیت های منحصر به فرد این خطه از ایران اسلامی برای استقرار زیربناهای پیشرفت و بهبود تلاشی بیش از پیش صورت پذیرد .

فراموش نکنیم که فلسفه استقرار ستاد راهبردی جنوب نه اعطای یک امتیاز خاص که یک ضرورت در راستای برچیدن رنگ ناخوشایند محرومیت از منطقه ای است  که به دلیل سالها بی توجهی و نگاه دوگانه به شمال و جنوب استان از حقوق اساسی خود محروم شده بود. از آنجایی که هنوز تا رسیدن به شرایط قابل قبول راه زیادی در پیش روی داریم بر دولتمردان دولت منتخب است که همچنان بر استواری و تقویت این ستاد افزوده حامی مردمان نجیب جنوب کرمان برای رسیدن به حقوق اجتماعی خود باشند.

منبع :بوتیا نیوز

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب