پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:14:48 - سه شنبه 25 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایده آل تر از آیت الله خامنه ای برای رهبری جهان اسلام وجود ندارد
قاری بین المللی قرآن با اشاره به سفر سابق خود و شرکت در محفل قرآنی به عنوان مهمان افتخاری، گفت: عشق و دوستی کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران با قرآن آن را نسبت به سایر کشورها متمایز کرده است. به گزارش “صبح رابر”صدیق منشاوی ضمن ابراز خرسندی از دعوت اداره اوقاف برای حضور وی در […]

قاری بین المللی قرآن با اشاره به سفر سابق خود و شرکت در محفل قرآنی به عنوان مهمان افتخاری، گفت: عشق و دوستی کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران با قرآن آن را نسبت به سایر کشورها متمایز کرده است.

به گزارش “صبح رابر”صدیق منشاوی ضمن ابراز خرسندی از دعوت اداره اوقاف برای حضور وی در ایران و در شهر رفسنجان، گفت: ایران همیشه به من لطف داشته است و من برای چهارمین بار است که به اینجا سفر می کنم.

قاری بین المللی قرآن با اشاره به سفر سابق خود و شرکت در محفل قرآنی به عنوان مهمان افتخاری، گفت: عشق و دوستی کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران با قرآن آن را نسبت به سایر کشورها متمایز کرده است.

وی با اشاره به شرکت در محفل قرآنی با حضور مقام معظم رهبری به خبرنگار ما گفت: آقای احمدی نژآد هم مجلسی برای قدردانی از قاریان قرآن برپا کرد که من در آن حضور یافتم؛ ضمن اینکه دعوتی هم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایران داشته ام.

صدیق محمود صدیق منشاوی در ادامه رهبر ایده آل را برای هر جامعه ای ضروری عنوان کرد و افزود: به نظرم ایده آل تر از آیت ا… خامنه ای برای رهبری جامعه ایرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به ویزگی خاص رمضان در ایران به خبرنگار ما گفت: رمضان در اینجا طعم و مذاق خاص خودش را دارد و مردم ایران به قرآن عشق می ورزند و با آن ارتباط برقرار می کنند. امیدوارم کشورهایی که از قرآن دورند، به سمت قرائت قرآن گرایش پیدا کنند.

صدیق منشاوی در پایان با آرزوی پیشرفت و آبادانی برای ایران، اظهار داشت: ازخداوند متعال می خواهم به برکت قرآن، برکت ها و رحمت های خود را بر ایران نازل کند.

عکس از: محمود ذاکری

 منبع: خانه خشتی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب