پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:28:39 - چهارشنبه 16 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعداد کشته شدگان سیل استان کرمان به دو نفر رسید
معاون استاندار کرمان با اشاره به سیلاب شدید در چندین شهرستان کرمان گفت: این سیلابها موجب کشته شدن دو نفر در جیرفت و سیرجان و زخمی شدن یکی از عشایر بافت شده است. به گزارش “صبح رابر “به نقل از“بوتیا”: محمد جواد کامیاب  اظهارداشت: بارشهای عصر دیروز در شهرستانهای مختلف استان از جمله بافت، جیرفت، […]

معاون استاندار کرمان با اشاره به سیلاب شدید در چندین شهرستان کرمان گفت: این سیلابها موجب کشته شدن دو نفر در جیرفت و سیرجان و زخمی شدن یکی از عشایر بافت شده است.

به گزارش “صبح رابر “به نقل از“بوتیا”: محمد جواد کامیاب  اظهارداشت: بارشهای عصر دیروز در شهرستانهای مختلف استان از جمله بافت، جیرفت، بم و سیرجان موجب بروز خساراتی به تاسیستان شهری و روستایی شده است که هم اکنون گروههای ارزیاب و امدادی در مناطق سیل زده حضور دارند و اقدامات لازم برای بازگشایی راههای و کمک رسانی به سیل زدگان در حال انجام است.

معاون استاندار کرمان ادامه داد: طبق آخرین آمار یک نفر در جیرفت و یک نفر دیگر در سیرجان متاسفانه جان خود را از دست داده اند و یک نفر از عشایر بافت نیز بر اثر گرفتار شدن در سیلاب زخمی شده است.

وی ادامه داد: برخی از روستاها در این شهرستانها نیز دچار قطعی برق و آب شده اند که مشکل در حال رفع شدن است.

کامیاب ادامه داد: آبگرفتگی مزارع، تلف شدن دامها و گرفتار شدن چند خودرو در سیلاب از جمله دیگر تلفات سیل بوده است.

وی گفت: امدادرسانی با جدیت به سیل زدگان و روستاهای در محاصره سیل ادامه دارد.

گزارشهای دریافتی از آبگرفتگی بیش از صد خانه در شهرستان بافت، در محاصره سیل قرار گرفتن ۱۵ روستا در بم و چندین روستا در سیرجان حکایت دارد.

قبل از بروز سیلاب هیچ گونه هشداری از سوی سازمانهای مربوط دریافت نشده است.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب